خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس؛

مهم‌ترین ابزار حرکتی سپاه نیروی انسانی مخلص، متعهد و آرمان‌خواه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین ابزار حرکتی سپاه نیروی انسانی مخلص، متعهد و آرمان‌خواه است.
کد خبر: ۸۸۸۰۶۵۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس، علی لشکربلوکی امروز در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارزنده‌ترین نهادها و یادگارهایی است که امام راحل با دوربینی و ژرف‌اندیشی خود برای ما به یادگار گذاشت، اظهار کرد: سپاه برای حراست و دقاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... وظایف سنگینی را برعهده دارد که منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای گستردگی بسیار زیادی در حوزه‌های سخت و نیمه سخت است، افزود: عقل سلیم حکم می‌کند تا برای اجرای این ماموریت‌های خطیر در چنین عرصه‌هایی با گستردگی بسیار تجهیزات لازم انسانی و غیرانسانی را فراهم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس مهم‌ترین ابزار حرکتی سپاه را نیروی انسانی مخلص، متعهد و آرمان‌خواه دانست و خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس هم همین نیروی انسانی کارآمد و مومن بوده است که در سپاه پاسداران توانسته افتخار آفرینی کند و اگر امروز سپاه در داخل و خارج از مرزها موفق ظاهر شده است به دلیل حضور همین نیروهاست.

لشکر بلوکی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شاکله اصلی سپاه معنویت آن است، ادامه داد: این بخش از ماموریت‌های سپاه که در حوزه حفظ و تقویت معنویت تعریف می‌شود بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است که رسالتی مهم و بسیار اساسی به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه حرکتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در چارچوب معنویت تعریف شود، تصریح کرد: این حرکت‌ها و فعالیت‌ها اگر در این چارجوب خارج شود نمی‌تواند منطبق و متصل به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره تغییر ایجاد شده در مسند نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه مقاومت، اضافه کرد: در یک سالی که بنده در گنبدکاووس مسوولیت داشته‌ام از حجت‌الاسلام اصلانی درس‌های بسیاری را گرفتم که به آن افتخار می‌کنم.

لشکربلوکی با بیان اینکه حجت‌الاسلام حسین اصلانی دارای دو ویژگی کاملا برجسته در رفتار و سیره حرکتی خود داشت، افزود: طلبگی ایشان که سرشار از ساده‌زیستی بود الگوی کم‌نظیر همه همکاران ما در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس است و دانش و بینش ایشان در عرصه معنویت نیز همواره به عنوان یک راهنما و کمک کننده در این مسیر همراه ما بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها