فرمانده انتظامی استان بوشهر:

عامل قتل‌های شب گذشته دشتستان، خودکشی کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که شب گذشته در شهرستان دشتستان دو شهروند را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود با شلیک یک گلوله نیز به زندگی خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۰۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار حیدر عباس زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اواخر شب گذشته فردی با هویّت نامعلوم با شلیک چندین گلوله فردی با هویّت م.الف را به قتل رسانده سپس جسد را در خودرویی در محل پمپ بنزین روستای بنداروز رها کرده و متواری می­ شود که فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

وی افزود: کمی پس از این حادثه، فردی دیگر با هویت الف.ص ۳۷ ساله نیز در نزدیکی روستای کلل دشتستان به ضرب گلوله کشته و قاتل این قتل نیز متواری می‌شود.

عباس‌زاده تصریح کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و انجام تحقیقات میدانی، عامل هر دو قتل با هویّت م.ک در کم­ تر از یک ساعت پس از حادثه، شناسایی و مخفیگاه‌های احتمالی وی در برازجان به کنترل پلیس در می­ آید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ناامنی محیط شهر برازجان برای قاتل باعث فرار وی به سمت شهر گناوه شده که وی در آن جا نیز که حضور پلیس را هر لحظه به خود نزدیک‌تر می‌دیده است با شلیک یک گلوله به سر خود، خودکشی می­ کند.

گفتنی است علّت حادثه اختلافات قبلی و شخصی بین قاتل و مقتولین بوده است و سلاح به‌کار رفته در هر دو قتل و خودکشی نیز به همراه ۱۶ فشنگ توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات