خبرهای داغ:
دبیر کل جمعیت هلال احمر؛

جمعیت هلال احمر باید تلاش کند قبل از حرف عمل کند و آن را به عیان تبدیل کند

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر باید تلاش کند قبل از حرف عمل کند و آن را به عیان تبدیل کند.
کد خبر: ۸۸۸۰۹۹۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان،  مصطفی محمدیون ظهر امروز در مراسم تجلیل از امدادگران حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر که در سالن اجتماعات اداره ارشاد گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: 300 دستگاه خودرو نجات از طریق مناقصه در حال خرید و تحویل به جمعیت هلال احمر سراسر کشور است.
وی افزود:تمام انبارهای جمعیت هلال احمر تقریبا فراتر از نیاز تکمیل و تجهیز شده اند  و ما تلاش می کنیم با توجه به مقدورات خود بهترین امکانات دنیا را برای امدادرسانی در اختیار نیروهای خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: من در حوزه فعالیت خود در کنار شما سه هدف را برای خود ترسیم کرده ام که نخستین هدف، حضور در استان ها برای ارزیابی فعالیت های هلال احمر استان ها و احصاء مشکلات آنان است که در این راستا حداقل در ۴ماه به ۶ استان سفر کرده ام.
محمدیون یاتصریح کرد: حضور در صحنه بحران ها و حوادث در کنار امدادگران و نجاتگران حتی در مدت زمانی کوتاه یکی دیگر از برنامه های من بوده به گونه ای که  در حوادثی مانند سیل سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و بوشهر، حادثه گدوک، کولاک دماوند، زلزله خراسان، سیل آذربایجان شرقی و غربی و حادثه معدن آزادشهر که 15 ساعت حضور داشتم.
وی تاکید کرد: طی چهار ماه گذشته به 6 استان برای تقدیر از افراد بدون توقع و تبلیغات و بی ریا و مخلص حضور یافتم و امروز هم افتخار میکنم در کنار شما هستم.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: شما در حادثه معدن با شرایط خاص روبرو بودید افرادی که همسر، پدر و برادر خود را از دست داده بودند و شرایط روحی خوبی نداشتند و در آن واقعه مخاطب شما مسئولین بودند و نشان دادید که از مردم و برای مردم هستید و جایی که برای مردم هستید در دل مردم جای دارید.
محمدیون تصریح کرد: ما از شما استفاده ابزاری نخواهیم کرد و اگر در زمان بحران و مشکلات مردم در کنار مردم هستید و از شما یاد می شود باید در همه جا از شما یاد کنند.
وی اظهار داشت: امید داریم هیچ حادثه تلخی در کشور رخ ندهد ولی قضا و قدر قابل پیشگیری و جلوگیری نیست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر باید تلاش کند  قبل از حرف عمل کند و آن را به عیان تبدیل کند.
در پایان این مراسم از نیروهای امدادی حاضر در معدن زمستان یورت آزادشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها