خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب:

فعالیت 200 دانش آموز گیلانغربی در طرح هجرت 3

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب در افتتاحیه طرح هجرت از فعالیت 200 دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت 3 گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۵۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم افتتاحیه طرح تابستانی هجرت 3 درحسینیه بسیج گیلان غرب و با حضور مسئولان، جمعی از دانش آموزان و بسیجیان شرکت کننده در طرح برگزار شد.
 
 
 
 
سرهنگ  معصومعلی محمدی در آیین افتتاح طرح  تابستانی هجرت 3 اظهار داشت: مشارکت در زیبا سازی و بهسازی مدارس، اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها و نقاط محروم با هدف توسعه خدمات اجتماعی و امور عام المنفعه در مناطق دور افتاده و محروم، اعزام به نقاط عملیاتی و مناطق گردشگری و سیاحتی، شرکت در برنامه های ورزشی و غبارروبی از مزار شهدا  از اهم بازخورد و رسالتهای مد نظر در اجرای  این طرح است.

 

 

سرهنگ محمدی افزود: در سال جاری  200 نفر در قال 2 هزار نفر روز  فعالیت تابستانی خود را بر محورمشارکت در کارهای سازندگی و همچنین تعالی روحیه معنوی و امورات مرتبط با اردوهای جهادی  در دو عرصه کار اردوگاهی و حوزه کار  از امروز اغاز خواهند کرد.

 

 

 این مسئول همچنین به اهمیت مقوله  اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره و ابراز داشت: دشمن امروز برای توسعه سیطره فرهنگی و عقیدتی خود و تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در اقشار جوان و نوجوان  همه ابزارهای خود را بکار گرفته او حتی ترفند و خدعه های خود در حوزه هالیوود را برای تولید انیمیشنهای رده سنی کودکان و انحراف فکری در این قشر آماده کرد است.

 

 


ارسال نظرات