خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات:

اردوهای جهادی تبلور عینی سبک زندگی اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: اردوهای جهادی تبلور عینی سبک زندگی اسلامی است. اعضای گروههای جهادی از زندگی ، آسایش و آرامش خود برای یک لحظه می گذرند تا سبک زندگی اسلامی را تجربه کنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۶۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قاینات جهت عرض خداقوت و خسته نباشید از اردوی جهادی دانشجویی روستای ورزگ از توابع شهرستان قاینات سرکشی بعمل آوردند.

حجت الاسلام ملک آبادی در این بازدید اظهارداشت: اردوهای جهادی تبلور عینی سبک زندگی اسلامی است. اعضای گروههای جهادی از زندگی ، آسایش و آرامش خود برای یک لحظه می گذرند تا سبک زندگی اسلامی را تجربه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قاینات با بیان این که بیشتر دانشجویان هدف خود از حضور در این اردوها را خودسازی می دانند گفت: اگر اردوهای جهادی بتواند این خودسازی را در ما ادامه دهد موفق خواهد بود.

وی درادامه عنوان داشت : اردوی جهادی شرطش مخلصانه و برای خدا بودن است و هرکاری بدون توجه به خدا و رضایت خداوند انجام شود یک کار ابتر است.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت: روزگاری جوانانی هم سن وسال شما در جبهه های حق علیه باطل فرماندهان جنگ بودند و وظیفه نظامی خود را کامل انجام دادند و امروز عرصه فعالیت عوض شده است و عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در صدر فعالیتها قرار دارد و از همه اینها مهم تر عرصه فرهنگی است.

وی افزود: جبهه جنگ و تقابل دنیای کفر با دنیای اسلام عرصه فرهنگی است و این اردوهای جهادی نوعی کار فرهنگی است که فرهنگ همیاری وهمکاری را به ما آموزش می دهد.

حجت الاسلام ملک آبادی تصریح کرد: امروزه دنیای کفر در عرصه فرهنگ چندین هدف از جمله مقابله با اسلام ناب، ولایت مداری، مقابله در برابر ارزشهای اسلام و انقلاب را پیش روی خود دارد و قطعا اردوی جهادی که نوعی کار فرهنگی است زمانی ارزش دارد که زیرنظر و لقای رهبری باشد .

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص آتش به اختیار گفت: این کار تمیز فرهنگی و آتش به اختیاری که رهبری از آن سخن می گویند تبلورش در اردوهای جهادی است و باید از این فرصتها برای اجرای یک کار خوب فرهنگی استفاده کرد.

اکبری مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین نیز در این دیدار بیان داشت: در اردوهای جهادی اصل خودسازی ومحرومیت زدایی متصور است.

وی افزود: شما دانشجویان و بسیجیان در یک عرصه دوستی و محبت آمیز تمام سختی های اردوهای جهادی را به تن خریدید و در این عرصه فضایی را به وجود آوردید که علاوه بر کمک به محرومیت زدایی عرصه دوستی و خودسازی را در بین خود ایجاد کردید.

اکبری در ادامه گفت: فلسفه اصلی اردوهای جهادی اصل خودسازی است و بایستی این اصل را در راستای کارهای فرهنگی ادامه دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها