خبرهای داغ:
با حضور سردار صفاری

فرمانده جدید مرکز علویون سپاه پاسداران معرفی شد / تصاویر

علی محمدی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز طی مراسمی با حضور سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۵۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تودیع محمد فرقانی به عنوان فرمانده سابق مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون سپاه و معارفه علی محمدی به عنوان فرمانده جدید این مرکز ظهر امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان سپاه در سالن همایش‌های مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون سپاه در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت:‌ برخی انسان‌ها از انقلاب و نظام سخن می‌‌گویند اما زمانی که زمینه انتخاب فراهم می‌شود نمی‌توانند به درستی تصمیم بگیرند به همین علت امام خود را تنها می‌گذارند و دین و احکام خدا را رها می‌کنند.

فرمانده جدید مرکز علویون سپاه پاسداران معرفی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری خاطرنشان کرد: افراد مذکور از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) سخن می‌گویند اما با فتنه رنگ و چهره عوض می‌کنند؛ در چنین موقعیت‌هایی انسان باید در برابر نفس خود بایستد چرا که اولیای خدا نیز در برابر این نفس به خداوند متعال پناه بردند.

همچنین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) به عنوان سخنران دیگر این مراسم با اشاره به داشتن نیت خالص در انجام کارها مطرح کرد: کار خالص یعنی انسان دغدغه این دنیا را نداشته باشد بلکه در نظر داشته باشد به چه میزان توشه برای آخرت خود فراهم می‌کند، خداوند فرصتی در این انقلاب در اختیار ما قرار داده اما مهم این است که به چه میزان می‌توانیم مخلص و در عرصه ذهن، عمل و فرهنگ آخرت‌گرا باشیم.

فرمانده جدید مرکز علویون سپاه پاسداران معرفی شد

سردار مرتضی صفاری عنوان کرد: خستگی‌ناپذیری یکی از ویژگی‌های افرادی است که برای خداوند متعال کار می‌کنند برای افرادی که دغدغه انقلاب داشته باشند خستگی معنا ندارد؛ مسؤولیت‌پذیری نیز از دیگر ویژگی‌های این افراد مخلص است این افراد برای فعالیت جلو می‌آیند اما هیچ فردی آنها را تشویق نمی‌کند چرا که برای خدا مسؤولیت‌پذیر هستند و کار می‌کنند.
ارسال نظرات