خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت؛

حقوق بشر آمریکایی شیوه ای نخ نما شده در عین حال ظالمانه بر علیه بشریت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت گفت: حقوق بشر آمریکایی شیوه ای نخ نما شده در عین حال ظالمانه بر علیه بشریت است.
کد خبر: ۸۸۸۲۵۴۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ قاسم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان مینودشت، با بیان اینکه  12 تیر یادآور یکی از تلخ ترین حوادث،خاطرات مردم کشورمان و از بارزترین و آشکارترین موارد نقض حقوق بشر از سوی دولت آمریکاست گفت : هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران در 12 تیر 1367 بر فراز خلیج فارس ، را می توان یکی از جنایتهای بزرگ قرن دانست و جنایتی که از سوی حاکمان دولت آمریکا و از رفتار وحشیانه آنها نشأت گرفته بود.

وی بیان کرد : این حادثه تلخ هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.و این نوع رفتارها مغایرت آشکار با معاهدات مربوط به حقوق بشر بین اللملی است. این جنایت در کنار دیگر جنایات مدعیان حقوق بشر لکه ننگ است که هرگز پاک نمی شود و تبلوری تازه از حقوق بشر آمریکایی است.

 

وی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان مینودشت افزود: هیچ وقت نمی شود به این مدعیان دروغین حقوق بشر به دید مثبت نگاه کرد . در این هواپیما 66 کودک کشته شدند . آیا سازمان های حقوق بشر به این جنایت پرداختند ؟ این یکی از صد ها و یا هزاران جنایت دولت آمریکاست. جنایت در ویتانم،در ناکازاکی ژاپن،افغانستان،عراق و....همه جا رد پای آمریکاست.

 

قاسم پور خاطرنشان کرد : باید تمام تلاش خود را در جهت شناساندن چهره زشت امریکا به  جهانیان بکار بگیریم  ؛ اگر بخواهیم سوالی از مردم جهان در مورد آمریکا بپرسیم دیگر دولتمردان و ریاست جمهوری و سردمداران او را دیگر هیچ کس قبول ندارد.

وی گفت: استفاده ابزاری آمریکا از کلمه حقوق بشر برای رسیدن به نیات پلید خود و تسلط بر کشور های جهان را می توان حقوق بشر آمریکایی تلقی کرد و شیوه ای  نخ نماشده در عین حال ظالمانه دولت آمریکا بر علیه بشریت است .

قاسم پور در پایان اظهار داشت : آمریکا دیگر به بن بست رسیده است نفس های آخر را می کشد.ان شاالله شاهد فروپاشی این ابر قدرت جنایتکار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها