خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید باهنر مطرح کرد

ضرورت توجه بیشتر مسئولان به منطقه شهر قائم قم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه امام حسین(ع) ضرورت توجه بیشتر مسئولان را به منطقه محروم شهر قائم مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۱۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

ضرورت توجه بیشتر مسئولان به منطقه شهر قائم قم

علی سعادتمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان قم، یادآور شد: نام شهید محمدحسین سراجی که مدتها معاونت عملیات حوزه 6 را بر عهده داشتند بر تارک این حوزه می درخشد و همچنین منطقه شهر قائم قم نیز موطن برخی رزمندگان و شهدای تیپ فاطمیون مدافع حرم از جمله شهید مهدی باقری می باشد.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و خدمت به جامعه فلسفه وجودی و از ماموریت های اصلی بسیج می باشد، افزود: در این راستا برنامه ریزی های گسترده ای برای خدمت رسانی در منطقه شهر قائم قم صورت گرفته است اما بدلیل حضور خیل کثیری از مردم محروم و زحمتکش در این منطقه، حمایت و حضور جدی تر مسئولان را می طلبد.

فرمانده حوزه 6 بسیج شهید باهنر همچنین استقبال بسیجیان و اهالی محدوده حوزه را از اردوهای راهیان نور مورد توجه قرار داد و خاطرنشان ساخت: این حوزه از حوزه های فعال استان در زمینه ثبت نام و اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب و غرب و شمال غرب می باشد و می توان گفت اردوهای مزبور اثربخشی فراوانی بر روی زائران داشته است.

سعادتمند همچنین با اشاره به تاثیرگذاری رسانه در ارتقاء برنامه های بسیج، تاکید کرد: خبرگزاری بسیج استان می تواند با ایجاد دغدغه در مسئولان و بسیجیان، در آنها نسبت به اولویت بندی و توجه بیشتر به ماموریت ها بخصوص در مناطق محروم، انگیزش بیشتری ایجاد نماید.


ارسال نظرات