خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب:

آزادسازی موصل دستاوردهای مهمی برای دولت و ملت عراق داشت

امام جمعه سرپلذهاب گفت: آزادسازی موصل و پاکسازی آن از لوث تروریستهای تکفیری داعش دستاوردهای مهمی در بعدهای سیاسی، اقتصادی و نظامی برای دولت و ملت عراق داشت.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۵۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به آزادسازی موصل اظهار داشت: آزادسازی موصل و پاکسازی آن از لوث تروریستهای تکفیری داعش از بعدهای مختلفی دارای اهمیت است و تاثیرات آن برای دولت و ملت عراق ملموس خواهد بود.
   

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب آزادسازی موصل رامهم ارزیابی کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مرهون ایثار و شجاعت رزمندگان عراقی و جبهه مقاومت است که در برابر تروریستهای تکفیری لحظه ای عقب ننشسته و با نیروی ایمان و تقوا بر آنها غلبه کردند.

 

وی این پیروزی را در بعد نظامی مهم دانست و اذعان داشت : بابیرون راندن تروریستها ازموصل بخشهای شمالی ومرکزی عراق ازامنیت بیشتری برخوردارخواهد بود . 

 

خطیب جمعه شهرستان ادامه داد : امنیت دراستانهای سامرا و صلاح الدین هم بیشترشده و مرزهای عراق انسداد یافته ودسترسی به شمال سوریه برای تروریستها قطع شده است.

 
 ایشان بابیان اینکه آزادسازی موصل دربعد سیاسی هم دستاوردهای مهمی داشت افزود  : حضور کمرنگ آمریکا و سایر بازیگران  ائتلاف غربی عربی دراین عملیات بزرگ نشان دهنده قدرت بزرگ جبهه مقاومت وناکارآمدی ائتلاف آمریکایی و دروغین مبارزه باداعش بود.

 

وی درادامه به دستاوردهای این پیروزی دربعداقتصادی اشاره کردوگفت  : موقعیت جغرافیایی برتر موصل تسلط آنها را برچاههای نفت عراق میسرکرده بود که با این پیروزی مسیر وکانال ارتباطی مهم درجهت انتقال نفت عراق به اروپا ازطریق سوریه فراهم گردید.  


 

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به روز مالیات گفت: مالیات یک امرالزامی وشرعی درجامعه است که بخشی ازدرآمدهای دولت را شامل می شود وباید برای آن به درستی برنامه ریزی کرد.       

 

وی ادامه داد: درجامعه اسلامی درصورتی که دولت لازم بداند طبق قانون می تواند از درآمدهای حاصل شده درجامعه مالیات بگیرد۰ ایشان برلزوم وجودسازوکارمناسب برای اخذ مالیات تاکید کرد و اذعان داشت : گرفتن مالیات نباید به گونه ای باشد که ازکارمند وکارگر وکاسب جزء گرفته شود ولی از فعالین سرمایه دار گرفته نشود ویا آنها بتوانند فرارمالیاتی که یک جرم اقتصادی است انجام دهند۰          

 

 فاطمی نسب درادامه به مناسبتهای پیش رواشاره کردوگفت: سالروز آغاز جنگ ۳۳روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان و سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب رضاخانی درمسجدگوهرشاد و سالروز کشف توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی نوپای مردم درپادگان نوژه ازمهمترین مناسبتهای هفته پیش رومی باشد. 


 

امام جمعه شهرستان درخطبه اول نیز غیور را یکی ازصفات الهی دانست وگفت: انسان باید درزمینه دین ودینداری و نسبت به ناموس دختران وزنان خود غیرت داشته باشد.          

 

وی افزود: خاموش نبودن دربرابر اهانت به دین اسلام و کوتاهی در انجام دستورات دینی و همچنین محافظت مردان از زنان ودختران خود وغافل نشدن ازاهل بیت خود و محافظت ازآنها دربرابر نگاه مردان نامحرم ازموارد غیرت انسان است۰

 
 ایشان درپایان به تلاش دشمنان در بعد فرهنگی اشاره کردواذعان داشت: درآخرالزمان زنانی هستند که برهنه اند و با آرایش ازخانه بیرون می روند آنها ازدین خارج شده ودرفتنه ها وارد شده اند وتلاش دشمنان نیز بابودجه های کلان که دوبرابر بودجه کل کشوراست درجهت لطمه زدن به عفت زنان ومتلاشی کردن خانواده هامی باشد تا تعداد چنین زنهایی درآخرالزمان بیشترشود.
ارسال نظرات