خبرهای داغ:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه درسنقر:

زنان بدحجاب اسیر دست هوسرانان هستند/فطرت انسان از برهنگی گریزان است

حجت الاسلام کماسی با بیان اینکه فطرت انسان از برهنگی گریزان است گفت: زنان بدحجاب اسیر دست هوسرانان هستند.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۶۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
حجت الاسلام مسلم کماسی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سنقر، اظهار داشت: حجاب ازمسائل مهم اسلامی است که درآیات و روایات متعددی به آن پرداخته شده است البته احتیاج انسان به حجاب و پوشش تاریخی به قدمت پیدایش او بر کره خاکی دارد، فطرت انسان به گونه ای است که از برهنگی گریزان است و پوشش را حصار امن و زیبایی خویش می داند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسنقروکلیایی با بیان اینکه انسان بدون حجاب خود را آسیب پذیرتر و درتیررس دشمن احساس می کند افزود: بنا به آیات قرآن آدم وهمسرش درآغازخلقت پوشیده بودند اما شیطان با انگیزه آشکارسازی بدیهای پوشیده آن دو را به بهره گیری از درخت ممنوعه تشویق کرد و آنها وقتی از میوه ممنوعه خوردند برهنه شدند ولی بازهم تلاش کردند خود را با برگ درختان بپوشانند.

 

وی در ادامه تاکید داشت: هرچند باهم محرم بودند اما پوشش و حجاب را بر بی حجابی ترجیح دادند.

 

حجت الاسلام کماسی بیان داشت: قرآن کریم در آیه 118و119 سوره طه پوشش و حجاب را یکی از نعمتهای بهشتی می شمارد.

 

وی افزود: زن از دیدگاه اسلام دارای مقام بالایی است و در قرآن از او به کوثر تعبیر شده و می تواند به جایی برسد که از لحاظ معنوی الگوی تمام انسانها باشد همچنان که می فرماید و ضرب الله مثلاللذین آمنوا امرات فرعون ... و زن می تواند مربی بشر باشد (از دامن زن مرد به معراج می رود) آن وقت زن بدحجاب یابی حجاب که اسیر دست هوسرانان شود نمی تواند به این مقامات انسانی برسد.
 
کماسی در ادامه گفت: حجاب پیام دین، پیام رسول خدا(ص)،پیام فاطمه زهرا(س) است نمونه والگوی زنان محجبه فاطمه زهرا(س) و زینب کبری (س) است نمونه آنها مادران و خواهران وهمسران و دختران شهداهستند.

 

وی در ادامه افزود: حجاب پیام شهداست، پیام آن نوجوانی است که در زندان بغداد وعراق اسیراست بود ولی به آن خبرنگار زن بدحجاب می گوید تا حجاب اسلامی را رعایت نکنید من با تومصاحبه نمی کنم.

 

حجت الاسلام کماسی با اشاره به اینکه بدحجابی و بی حجابی پیام شیطان و انسان های هوسران است افزود: انتخاب این دو راه برعهده انسان است و اومی تواند به پیام رسول خدا وائمه اطهار و اولیاء الهی عمل کند همچنین می تواند پیرو شیطان باشد اما هر انسان مسلمان منصفی قطعا راه دین را انتخاب خواهد کرد.

 

ارسال نظرات