خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه بوئین زهرا گفت:

فتنه18 تیر آغاز جنگ نرم در ایران

مسئول سیاسی سپاه بوئین زهرا گفت: پس لرزه های واقعه کوی دانشگاه همواره با ایران اسلامی همراه بود تا سال 88 پس از دوره ای 10 ساله بار دیگر فتنه گران تلاش کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، همین مسئله باعث میشود تا نیاز به آگاهی و بصیرت را درک کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۸۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

امیری نژاد مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت وگوی اختصلصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون فقته 18 تیر ابراز کرد: بسته شدن روزنامه سلام  با سردبیری آقای خوئیی ها که منسوب به دولت بود بهانه ای شد تا برخی از دانشجویان دانشگاه تهران دست به تجمع و تحصن بزنند.

وی ادامه داد: بسیاری از مسئولین خصوصا آقا تاچزاده که در آن زمان معاون سیاسی وزیر کشور بود به این اتفاقات دامن زدند و  آشوب گران را تشویق به ادامه حرکت در موضع خود کردند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: اتفاقات مشابهی در سال 68 پس از عزل آقای منظری رخ داد و حالا 10 سال بعد دوباره آشوبگران فتنه ای جدید را به ایران اسلامی تحمیل کرده بودند که خوشبختانه با اقدام به موقع مردم بسیجی و فرامین روشن گرانه رهبر انقلاب به جایی نرسید.

امیری نژاد متذکر شد: پس از سال 78 برخی از آقا زاده ها و نیز برخی از نخبه های سیاسی گردهمایی هایی را تشکیل دادند و جلسات منظمی را پیش بردند تا سال 88 میوه آن را درو کنند ولی خوشبختانه باز هم با اقدام عمومی و بصیرت مردم روبه روشدند.

این کارشناس عنوان کرد: پس لرزه های واقعه کوی دانشگاه همواره با ایران اسلامی همراه بود تا سال 88 پس از دوره ای 10 ساله بار دیگر فتنه گران تلاش کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، همین مسئله باعث میشود تا نیاز به آگاهی و بصیرت را درک کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد: فتنه سال 78 آغاز هجمه های عظیم جنگ نرم در ایران بوده است و می توان آغازی بر این نوع از فعالیت ها دانست، با این حال سخنان رهبر انقلاب همواره راهگشا و راهنمای مردم بوده است.

وی ادامه داد: با این حال امروز هم می بینیم که برخی نخبگان سیاسی پیاده نظام دشمن هستند و در کنفرانس های آنان شرکت می کنند و برای ضربه زدن به نظام تلاش میکنند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار