فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه مطرح کرد

اعزام 6 گروه جهادی به مناطق محروم زرندیه/ایجاد روحیه تعاون در جوانان از اهداف اردوهای جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: طرح اردوهای جهادی در زرندیه با اعزام 85 دانش‌آموز دختر و پسر زرندیه‌ای به مناطق محروم شهرستان زرندیه در قالب 6 گروه جهادی آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۶۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در مراسم آغاز اردوهای جهادی که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در محل سالن ورزشی آموزشگاه شهید مطهری شهر مامونیه برگزار شد با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی، فعالیت این مجموعه را در راستای رفع محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه با لبیک‌گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب در این حوزه در اکثر مناطق روستایی کارنامه موفقی را در سطح استان مرکزی در سال گذشته داشته است.

وی افزود: رمز عبور از گردنه‌های دشوار و نیل به اهداف و آرمان‌های والا با اقدام و عمل جهادی میسر خواهد بود چراکه این مهم نیاز به مجاهدان خستگی‌نا پذیر و نستوه با روحیه انقلابی دارد و این جهادگران عزیز با گذشتن از اوقات فراغت و تفریح خودشان به مناطق محروم سفر می کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: در اولین اعزام‌ها از اردوهای جهادی 6 گروه به مناطق محروم بخش خرقان اعزام می شوند و امورات ساخت و بهسازی مسکن محرومین و ساخت غسالخانه را به عهده دارند.

سرگرد پاسدار مهجوری رنگ آمیزی، شعار نویسی، زیبا سازی و انجام فعالیت‌های عمرانی در مدارس را از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری طرح اردوهای هجرت دانش‌آموزی غنی سازی اوقات فراغت، رشد و تعالی معنوی و اجتماعی آنان و حضورشان در عرصه‌های فرهنگی و جهادی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و از جمله راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است.

وی مسئولیت‌پذیری، ایجاد روحیه تعاون در جوانان، تجربه فعالیت‌های گروهی و تلاش برای تغییر نگرش جوانان در زمینه اشتغال را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: طرح هجرت می‌تواند عامل بسیار مهمی در تربیت روحی و اخلاقی دانش‌آموزان در عرصه‌های کار باشد و اینکه دانش آموزان بتوانند در حفظ و نگهداری مدارس که در دست آنها امانت است بسیار کارساز باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: طرح اردوهای جهادی در زرندیه با اعزام 85 دانش‌آموز دختر و پسر زرندیه‌ای به مناطق محروم شهرستان زرندیه در قالب 6 گروه جهادی آغاز شد.



انتهای پیام/

ارسال نظرات