خبرهای داغ:
هفته عفاف و حجاب و تجمع صیانت از خانواده

بیانیه روابط عمومی سپاه ناحیه برخوار به مناسبت راهپیمایی حجاب و عفاف

بیانیه روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج برخوار به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و تجمع صیانت از خانواده
کد خبر: ۸۸۸۴۶۳۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج برخوار با انتشار بیانیه ای از تمام همشهریان عزیز بویژه بانوان و دختران برای حضور هرچه پرشورتر در تجمع صیانت از حریم خانواده دعوت بعمل آورد. متن بیانیه به شرح زیر می باشد؛.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از هشتاد سال از روزی که رضاخان دیکتاتور پلید و نوکر اجانب، مسجد گوهرشاد، این خانه خدا را به توپ بست و معترضان به بی حجابی را به خاک و خون کشید می گذرد و امروز بیش از هر روز شاهد به بار نشستن خون آن مظلومان و جهانی شدن آرمان آن انسان های والا هستیم.
حجاب و عفاف ودیعه ای مقدس و موهبتی الهی است که انقلاب شکوهمند اسلامی آن را به زنان بازگرداند تا به داشتن آن ببالند و دوشادوش مردان برای تحقق « تلاشی مقدس را از خود » دولتی مهدوی « در راستای نیل به » جامعه ای فاطمی نشان دهند.حفظ حیا و حجاب برای زن و مرد در محیط اجتماعی آن چیزی است که رشد در جامعه مؤمنین را با توسعه غربی متمایز می کند.
امروز حجاب و عفاف یک مسأله صد درصد اجتماعی و فرا جنسیتی و فراتر از یک رفتاردینی است که نیاز به عزم دو طرفه از سوی مسؤولان و از سوی مردم دارد . عرصه فرهنگ حجاب و عفاف بیش از قانون و بودجه و ساختارهای دولتی و رسمی نیاز به ساختارهای غیر رسمی دارد. ساختارهایی برآمده از بطن مردم انقلابی، معتقد و دغدغه مند و در این میان مهمترین وظیفه نظام حمایت از همین ساختارهای غیر رسمی است .
ناحیه مقاومت بسیج برخوار از تمام همشهریان عزیز بویژه بانوان و دختران دعوت بعمل می آید در راهپیمایی عفاف و حجاب روز چهارشنبه 1396/04/21 که باعث احیاء شعائر دینی و ارزش های اخلاقی و حفظ شئون جامعه اسلامی و ترویج اخلاق اسلامی و مصونیت خانوادگی و مقابله با فرهنگ بدحجابی در جامعه می گردد، حضور پرشور و حماسی داشته باشند.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج برخوار(تیر ماه 1396 هجری شمسی)
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار