خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در بهار

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۵۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در بهار
فاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: به‌مناسبت هفته حجاب و عفاف بیش از 10 برنامه پیش‌بینی شده که در سطح شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان بهار، اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان در روستا، برگزاری جلسات بانوان در سطح ادارات و تشکیل حلقه های صالحین با محوریت عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: سرکشی از ادارات، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، برگزاری نشست های تخصصی برای بانوان در هفته عفاف و حجاب و حضور بانوان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها در هفته عفاف و حجاب تجمع بانوان با عنوان «صیانت از خانواده» است، تصریح کرد: این برنامه محوری با حضور گسترده بانوان در سطح شهرستان برگزار می‌شود .

کتابی‌اصل خاطرنشان کرد: برگزاری دعای ندبه در سطح ادارات شهرستان بهار و استفاده از اساتید برای جلسات بانوان با محوریت عفاف و حجاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات