خبرهای داغ:

برگزاری نشست سیاسی در پاوه

نشست سیاسی باحضور بسیجیان حوزه مقاومت شهید سیفی پاوه برگزارگردید.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۶۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه،  نشست سیاسی در خصوص رخدادهای داخلی ومنطقه ای با حضور حداکثری  بسیجیان حوزه شهید سیفی برگزار گردید.

 
فرمانده ناحیه پاوه با اشاره به اینکه پهبادهای سپاه پاسداران حدود دو ساعت ازمنطقه فیلم گرفته‌اند، افزود: دشمنان ضربه شدیدی خوردند موشک‌های بالستیک نقطه‌زن در هدف تعیین شده خورد و امروز دشمنان به دنبال تعضیف این حمله موشکی هستند.

 
 
سرهنگ بهشتی رادگفت:  سیلی که دشمنان خوردند نشان داد که اگر بخواهند دست ازپا خطا کنند ضربات سهمگین تری خواهند خورد.

 
 
فرمانده سپاه ناحیه پاوه  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  در موردبرجام گفت: اگر گوش به فرامین مقام معظم رهبری می‌دادیم امروز آنها اینگونه رفتارنمی کردند.


 
وی با بیان اینکه اگر کشور ما تهدید شود از خط قرمز عبور خواهیم کرد،ابراز داشت: دشمنان می دانند اسرائیل به سادگی در تیررس ما است.

 
 
سرهنگ بهشتی راد با اشاره به واداده‌های داخلی گفت: در زمان جنگ تحمیلی نیزما با دست خالی با کل دنیا می جنگیدیم، بنابراین از آمریکا ترسی نداریم آنها زمانیکه دست خالی بودیم، نتوانستند کاری کنند و امروز نیروهای ما مجهز و آماده هستند.

 
وی با اشاره به جریان سازی علیه سپاه عنوان کرد: پروژه هایی که انجام می شود به درخواست دولت‌ها و برای کمک به کشور بوده است پروژه‌هایی که شرکت‌های داخلی توان انجام نداشتند را سپاه به درخواست دولت انجام می دهد و امروز دشمنان درحال جریان سازی علیه سپاه هستند؛ سپاه هراسی و ایران هراسی همواره بوده است.

 
فرمانده ناحیه پاوه با اشاره به قانون اساسی گفت: در قانون اساسی آمده است نیروهای نظامی در زمان صلح از وسایل خود در سازندگی کشور استفاده کنند.

 
وی با بیان اینکه فرماندهان وبسیجیان باید با استفاده از فضای مجازی به جامعه آگاهی‌ بخشی کنند، افزود: شما به عنوان فرماندهان پایگاه های بسیج بایدفرماندهی کنید؛ فرماندهی در بسیج باید حالت رهبری باشد.

 
وی با انتقاد از ضعف روحیه پرسش گری در جامعه اظهار داشت: مطالبه گری باعث شکوفایی در جامعه می شود و هر چقدر روحیه انتقاد پذیریبیشتر باشد و این روحیه را در خودمان بیشتر تقویت کنیم، باعث رشد و شکوفایی پایگاه،حوزه، ناحیه مقاومت و در سطح کلان جامعه می شود.
 
 
 
سرهنگ بهشتی راد در ادامه گفت: "خدمت به مردم" امروزه افتخار و وظیفه اصلی بسیج و کاری است که مقام معظم رهبری (مد ظته العالی) از سازمان بسیج مطالبه کرده است.
ارسال نظرات