خبرهای داغ:
با حضور فرمانده انجام شد؛

دو انتصاب جدید در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم

مراسم تکریم و معارفه مسئولین معاونتهای نیروی انسانی و تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و استاد یار صالحین ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۴۶۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

دو انتصاب جدید در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که در سالن جلسات شهید عطری ناحیه برگزار شد، فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن خیر مقدم حضور مسئولین و مدیران و اعضای شورای فرماندهی ابراز داشت: کسانی که خالصانه برای رضای خداوند تلاش و کوشش می کنند به آن هدفی که می خواهند می رسند. اما اگر کسی تلاش خاصانه برای رضای خداوند نداشته باشد به آن هدفی که می خواهد نخواهد رسید.

امیر حسین مرادی افزود: شهدای ما هم خالصانه برای رضای خداوند کار کردند و خداوند پاداش عملشان را شهادت نصیب آنان کرد و به سعادت و کمال رسیدند ما هم باید راهی که شهدا رفتند برویم تا ان شاءالله خداوند شهادت را نصیب ماهم بگرداند.

وی در ادامه از زحمات حسن کلایی مسئول سابق نیروی انسانی پایور ناحیه تقدیر و تشکر نمود و علی زارعی را به عنوان مسئول نیروی انسانی پایور معرفی نمود.

در ادامه همچنین از زحمات حجت الاسلام منصور رجبیان تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام نیل آب کن به عنوان معاون تعلیم و تربیت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) معرفی نمود.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از ارزشیابان ناحیه نیز تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار