خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بسیج باید منشا علم و تکنولوژی باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بسیاری از دستاوردهای علمی کشور همچون نانو‌، رویان و بحث هسته‌ای که به آن‌ها افتخار می‌کنیم از تفکر بسیجی نشات می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۷۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسین کریم در نشست با دانشجویان فعال بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج یک حرکت خالص و ناب و مصداق پاکی‌، سلامت و صداقت است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره بسیج، اضافه کرد: آنچه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) من باب آتش به اختیار فرمودند همان بحث شجاعت‌، تدبر و حضور فعال و صحیح در تمامی عرصه‌ها است.

 

وی حفظ ارزش‌ها را از جمله اهداف بسیج دانست و گفت: بسیج مظهر دوستی، محبت و عشق و منشا دینداری و دینمداری است.

 

کریم یادآور شد: همان‌طور که که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتظار دارند بسیج باید منشا علم و تکنولوژی باشد و بسیاری از دستاوردهای علمی کشور همچون نانو‌، رویان و بحث هسته‌ای که به آن‌ها افتخار می‌کنیم از همین تفکر نشات می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر درخشش دانشجویان بسیجی در تمامی زمینه‌ها، افزود: می‌توانیم با همبستگی ملی در برابر دشمنان و تهدیدات بایستیم و باید بدانیم هر زمان با هم بوده‌ایم، توانسته‌‌ایم کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

 

این مسؤول متذکر شد: انتظار داریم دانشجویان در بسیج  پررنگ‌تر، فعال‌تر، با برنامه‌تر و به صورت پیشگام‌ و پیشتاز فعالیت کنند و هیچگاه نباید بسیج میدان و عرصه را خالی کند.

 

وی با اشاره به شناسایی آسیب‌های در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: باید آسیب‌های عرصه‌های مختلف را شناخت و با هدف و برنامه‌ریزی درر استای حل آن‌ها پیش رفت.

 

کریم به سفر گروه جراحان خیریه کشور به کرمانشاه اشاره و بیان کرد: دکتر کلانترهرمزی که در سفر جراحان پلاستیک مناطق محروم به کرمانشاه آمد، یک بسیجی تمام عیار، تفکر و رفتارش همان تفکر و رفتار دوران دفاع مقدس بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از فعالیت بسیجی همین اقدام این گروه از جراحان خیر کشور است که به نوعی با این اقدام در قلب بسیاری از خانواده‌های شدیدا محروم و کودکانی که شاید به دلیل ناهنجاری‌های صورت دل آزرده بودند لبخند ساخته شد و شادی به ارمغان آمد.

 

وی با تاکید بر شناخت تفکر شهدا، اظهار داشت: باید دیگر انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی با بسیج ارتباط نزدیک داشته باشند

 

گفتنی است، در پایان این نشست از دانشجویان فعال در بخش بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظرات