فرمانده حوزمقاومت روح الله شهر اهرم خبر داد

کلاسهای تابستانی اوقات فراغت بسیجیان اهرمی با محوریت قران کریم آغاز شد

فرمانده حوزه مقاومت روح الله شهر اهرم گفت: امسال با حضور بیش از 300 بسیجی شهر اهرم کلاسهای اوقات فراغت تابستانی بسیج با محوریت آموزش قران کریم در رده های مقاومت این شهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، ناصر زایر علیزاده صبح امروز در آیین افتتاح کلاسهای تابستانی اوقات فراغت بسیج شهر اهرم و در جمع بسیجیان گفت: به همت پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهر فریمان کلاس های اوقات فراغت در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در رشته های متنوع قرآنی ، رزمی و ورزشی تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اوقات فراغت به عنوان زیر مجموعه‏اى از زمان، داراى اهمیت و ارزش والایى است و باید براى آن برنامه‏ریزى درستى نماییم تا بتوانیم نهایت بهره‏ ورى و بازدهی مثبت را از آن داشته باشیم.

زایر علیزاده هدف از تدارک برنامه‌های متنوع بسیج را در فصل تابستان برای جوانان و نوجوانان ارتقای بصیرت و معرفت آنها، تقویت شور و نشاط معنوی، مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان، تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر، تکریم و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و فضای معنوی مساجد و همچنین تعظیم شعایر اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: جامعه جوان ما امروز به یک تحرک و پویایی در حوزه‌های مختلف به ویژه آگاهی‌بخشی از هجمه‌های سنگین دشمن نیاز دارد تا بتواند ضعف‌ها و نقاط کمبود و کاستی را در حوزه معرفت‌افزایی برطرف کرده و در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن خود را مجهز به عنصر ایمان و تقوی کند که کلاسهای تابستانی بسیج نیز در همین راستاست.

ارسال نظرات