در جلسه حجاب و عفاف پایگاه تزکیه 7 عنوان شد

حجاب، از مظاهر جامعه و حکومت اسلامی

یک کارشناس مذهبی گفت: موضوع حجاب همچنان یکی از مظاهر و پرچم‌های جامعه اسلامی و حکومت اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام خلیلیان کارشناس مسائل مذهبیدر نشستی که به مناسبت هفته حجاب و عفاف با حضور جمعی از خواهران  بسیجی در پایگاه تزکیه 7 برگزار شد  با بیان اینکه با وجود تلاش گسترده غرب برای گسترش بی‌حجابی در جوامع اسلامی با این حال ، زنان ایرانی از با حیاترین زنان جهان هستند و امروز شاهد آن هستیم که حجاب از هیچ پیشرفتی برای آنها جلوگیری نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب همچنان یکی از مظاهر و پرچم‌های جامعه اسلامی و حکومت اسلامی به حساب می‌آید، افزود: حجاب همواره در زمره بحث بر انگیزترین مسائل موجود در حوزه احکام اجتماعی اسلام قرار گرفته است.

این کارشناس مذهبی حاکم شدن آزادی و استقلال در کشور و داشتن وقار، حجاب و عفت زنان را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان دانست و تصریح می کند: اگر امروز زنان و دختران ما با حجاب و عفت در امنیت کامل در جامعه فعالیت می کنند و این را یک افتخار می دانند مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستند.

حجت‌الاسلام خلیلیان با نقد عملکرد دولت‌های مختلف در مورد عفاف و حجاب تاکید کرد: کم لطفی به امور مربوط به عفاف و حجاب از مشترکات دولت های مختلف است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تنها عنصری که می‌تواند فرهنگ حجاب را حفظ و توسعه دهد، زنان هستند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نمی‌توانند زنان را باحجاب کنند چراکه بنیان‌گذار فرهنگ عفاف و حجاب زنان هستند و حجاب به‌وسیله دیگری قابل توسعه و ترویج نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات