خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان:

همه گرفتاری‎های ما ناشی از آمریکاست؛ بد به حال آنهایی که به خنده‎های آمریکا دلخوش شده‎اند

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: همه گرفتاری‎های ما ناشی از آمریکاست، بد به حال آنهایی که به خنده‎های آمریکا دلخوش شده‎اند، این افراد روز خوش را نمی‎بینند چراکه تا زمانی که پرچم اسلام بلند است هیچ‎گاه آمریکا با ما سر سازش نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی ملک شامگاه سه‎‎شنبه در نهمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران کردکوی که در مسجد نبی اکرم (ص) این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به شکست داعش در موصل، اظهار کرد: آزادسازی شهر موصل و پیروزی ملت عراق اتفاق بزرگی بود که در اطراف مرزهای بین‎المللی و مرزهای جهان اسلام به وجود آمد.

وی با بیان اینکه آزادی موصل تنها پیروزی ملت عراق نیست، گفت: اگرچه این پیروزی به دستان مردم عراق محقق شد اما این پیروزی متعلق به دنیا و جهان اسلام است چراکه این پیروزی توانست دنیا را نجات بدهد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه داعش روزی توسط سازمان سیا و کاخ سفید شکل گرفت و به‎‎عنوان شهروند و مخالف بشار اسد از داخل عربستان‎سعودی به سوریه  گسیل داده شد، افزود: سوریه سرزمینی استراتژیک، بسیار پردرآمد، حاصلخیز و بر سر چهار راهی قرار دارد که متصل‎کننده قاره آفریقا، آسیا و اروپاست، از این رو دشمن نقطه مناسبی را برای مرکز دولت اسلامی عراق و شام در نظر گرفته بود، در واقع این طراحی در سازمان سیا و کاخ شیشه‎ای آمریکا انجام شده است.

ملک با بیان اینکه داعش مستانه و مغرورانه بخش‎های وسیعی از سوریه را اشغال و بسیاری از مردم بی‎گناه را قتل‎عام کرده بود ، بیان کرد: ابوبکر بغدادی مغرورانه در مرکز حکومت خطبه نماز جمعه می‎خواند و تفسیر اسلام آمریکایی ارائه می‎کرد؛ اسلامی که دفترچه‎ آن در سازمان سیا، اسرائیل و آمریکا نوشته شده بود.

وی با بیان اینکه تاریخ نمی‎تواند جنایت داعش در سوریه را نگارش کند، بیان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور نیروی قدس سپاه به‎ویژه افتخار جهان اسلام سردار سلیمانی، بعد از چندین سال نیروی بسیج در سوریه شکل گرفت که نتیجه آن آزادسازی 14 استان سوریه است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان جبهه‎النصره و داعش را زاییده آمریکای غاصب و رژیم صهیونیستی دانست و اذعان کرد: همه این گروه‎ها با هدف ضربه به اسلام ایجاد شدند و می‎خواهند افکار آمریکا را به‎نام اسلام پیاده کنند.

ملک بیان کرد: پس از شکل‎گیری حکومت ابوبکر بغدادی در رقه به‎دلیل عدم شکل‎گیری مقاومت در سوریه، داعش به راحتی پیروزی‎های مختلفی را به دست آورد و با حرکت به‎سوی عراق طی چهار روز بخش‎های وسیعی از عراق را تصرف کردند طوری که تا پشت دروازه‎های بغداد و  40 کیلومتری ایران آمده بودند.

وی با بیان اینکه قلم تاریخ می‎شکند اگر بخواهد جنایاتی که داعش در موصل به‎وجود آورده است را بنویسد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از حُکام استان موصل و عده‎ای از طرفداران صدام‎حسین به استقبال داعش رفتند اما بعد از استقرار داعش متوجه شدند که دین داعش را قبول ندارند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه عده‎ای از افراد نَفهم و ‎مغرضی که مدافعان حرم را زیر سوال می‎بردند با اتفاقات اخیر خفه شده‎اند، تصریح کرد: پس از امضای قطعنامه 598 توسط امام راحل، عده‎ای به ایشان اعتراض کردند و گفتند پس ثمره خون شهدا چه شد؟ که امام راحل به آنها تشر زدند و فرمودند شما نمی‎فهمید که شهدا با چه کسی معامله کردند.

ملک ادامه داد: متأسفانه این افراد امروز هم در جمهوری اسلامی حضور دارند و نان و آب این نظام را می‎خورند اما شهدا را زیر سوال می‎برند که به لطف خداوند اکنون دیگر خفه شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه اثر مساجد، کلاس‎های معنوی، خون سیدالشهداء و محرم و صفر، ماه رمضان، تلاوت قرآن کریم، نفس گرم علما، شهدا را به سوی جبهه سوق داد و جان خود را فدا کردند، تأکید کرد: همان اتفاقی که در دوران دفاع مقدس رخ داد در عراق تکرار شد؛ بدون شک اگر فتوای آیت‎الله سیستانی، این افتخار جهان اسلام نبود عراق سقوط می‎کرد که بعد از فتوای آیت‎الله سیستانی نه تنها شیعیان که همه گروه‎ها حتی پیشمرگان کُرد موصل برای دفاع و مبارزه از ملت عراق بسیج شدند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: فتوای آیت‎الله سیستانی نه تنها عراق بلکه دنیا را نجات داد، اگر داعش در عراق و سوریه شکل می‎گرفت به طور قطع ایران را به‎عنوان سومین مکان انتخاب می‎کرد که در این صورت دنیا حامی داعش می‎شد و همگی به سمت ایران حمله می‎کردند.

ملک با بیان اینکه تاریخ عراق مانند امروز، وحدت همه گروه‎ها را به خود ندیده بود، اذعان کرد: اینکه گفته می‎شود «عدو شود سبب خیر» اینجاست، با آمدن داعش عراق به وحدت و یکپارچگی کامل دست یافت طوری که این وحدت عراقی‎ها، آمریکایی‎ها را دیوانه کرده است، در واقع هر جایی که آمریکا دست بگذارد آخر به نفع اسلام تمام می‎شود.

وی سقوط موصل را از سقوط و تصرف خرمشهر سخت‎تر دانست و بیان کرد: با اینکه آزادسازی خرمشهر از لحاظ تاکتیک نظامی جنگ سختی بود اما خرمشهر هنگام تصرف عراق خالی از سکنه بود حال آنکه موصل هنگام حمله داعش بیش از یک میلیون نفر جمعیت داشت که جنگ با داعش به همراه محافظت از مردم موصل کار سختی بود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه هیچ‎گاه نباید «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فراموش کنیم، یادآور شد: همه گرفتاری‎های ما ناشی از آمریکاست، بد به حال آنهایی که به خنده‎های آمریکا دلخوش شده‎اند، این افراد روز خوش را نمی‎بینند چراکه تا زمانی که پرچم اسلام بلند است هیچ‎گاه آمریکا با ما سر سازش نخواهد داشت و شبانه‎روز برای براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی تلاش می‎کنند.

ملک با بیان اینکه همه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، مطرح کرد: ما باید حواسمان را جمع و از اسلام و انقلاب دفاع کنیم و آمریکا را خوب بشناسیم، عده‎ای در کشورمان می‎خواهند آمریکای جنایتکار را بزک کنند و بگویند آمریکا تغییر کرده است که این اقدامات خیانت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها