خبرهای داغ:
شهردار قم:

راهیان نور سفر انسانیت و عبرت است

شهردار قم گفت: راهیان نور سفر عبرت و درس و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور که با حضور سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد،  با بیان اینکه جنگ تحمیلی به وجود آمد که ریشه نظام و جمهوری اسلامی کنده شود اظهار کرد: اما این جنگ موجب شد که شجره طیبه جمهوری اسلامی غرس شود و اگر امروز عزت داریم و در جهان با افتخار و سربلند زندگی می‌کنیم به دلیل همان جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ما اگر از خود گذشتیم دنیا برای ما گلستان خواهد شد تصریح کرد: اگر جنگ تحمیلی اتفاق نیفتاده بود ما امروز در فتنه‌های مختلف نمی‌توانستیم سر بلند کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه افرادی که در سفرهای راهیان نور شرکت می‌کنند باید از ظرفیت‌های شهدا بهره گرفته و از آنها درس بگیرند، خاطرنشان کرد: راهیان نور با وجود سختی‌ها درس انسانیت است؛ شرکت‌کنندگان در راهیان نور با افرادی که در سفرهای دیگر حضور پیدا می‌کنند متفاوت هستند و این سفر یک سفر معمولی نیست و درس انسانیت و از خودگذشتگی است.

وی با اشاره به کلامی از پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است تصریح کرد: راهیان نور سفر عبرت و درس و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره بگیرند.
ارسال نظرات