خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم:

چهارشنبه‌های زهرایی در قم برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: با هدف داشتن آینده‌ای مطلوب دختران و فرهنگ حضرت فاطمه زهرا(س)، برنامه چهارشنبه‌های زهرایی در طول سال ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۱۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

مرضیه ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت و توجه دستگاه‌ها به مسئله حجاب و عفاف اظهار داشت: پرداختن به موضوع حجاب و عفاف باید یکی از اولویت‌های همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای فرهنگی در کشور باشد و برای داشتن یک فرهنگ زهرایی نمی‌توانیم تنها به هفته حجاب و عفاف بسنده کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سطح استان قم افزود: برگزاری همایش "گران‌فروش‌ها به بهشت می‌روند" با همکاری حوزه مقاومت فاطمیه(س) و برگزاری "یادواره شهدای قیام مسجد گوهرشاد" در رأس برنامه‌های این هفته بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) است.

مسئول سازمان بسیج زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با تکریم رهبر شهدای قیام مسجد گوهرشاد تصریح کرد: تهیه گزارش و مستند از نوه آیت‌الله مجتهدی نجفی اردبیلی رهبر قیام مسجد گوهرشاد یکی از برنامه‌های است که انجام‌شده تا مردم با ابعاد زندگی این بزرگوار و خانواده ایشان آشنا شوند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه با محوریت حجاب و عفاف در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این هفته در چند نقطه پرتردد شهر نمایشگاه‌هایی با موضوع حجاب و عفاف برگزار می‌شود که با اهدای گل با ضمیمه آیات و روایات مربوط به حجاب به زنان بی‌حجاب همراه خواهد بود.

ابراهیم‌آبادی اعزام مبلغ برای تبیین چهره به چهره حجاب را مهم و تأثیرگزار دانست و گفت: اعزام حلقه‎های صالحین به بوستان ارغوان و همچنین همراه شدن تعدادی از مبلغان با تورهای گردشگری و عکاسی با موضوع حجاب در طبیعت نیز ازجمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت دادن به فرهنگ‌سازی برای داشتن دختران زهرایی ادامه داد: زمانی ما می‌توانیم به نتیجه اجرای چنین برنامه‌هایی امیدوار باشیم که همین توجه و برنامه‌ها در طول سال نیز ادامه داشته باشد و یکی از این برنامه‌ها  اجرای چهارشنبه‌های زهرایی در طول سال در محدود پایگاه یاس نبی(ص) است.

ابراهیم‌آبادی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته  حجاب و عفاف افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، دعوت از خانم‌های تازه‌مسلمان شده و محجبه از کشورهای مختلف که در مدرسه بیت الهدی مشغول به تحصیل بوده، شیشه نویسی در سطح شهر، توزیع کتاب و لباس‌های سخنگو ویژه کودکان و تعویض چادر کهنه با چادر نو از دیگر  برنامه‌های است که در این هفته در سطح استان اجرا می‌شود. جمیع برگزاری این برنامه‌ها با همکاری سازمان تبلیغات،اداره کل ارشاد و سازمان زندان‌ها در حال اجرا و برگزاری است.
ارسال نظرات