خبرهای داغ:
دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور:

لشکر هنرمندان غیر عفیف و نگاه ولنگارانه فرهنگی بعضی از مدیران بر ما حاکم است/ چادر و حریم عفاف برای اشراف امت است/ خانواده قدسی ترین نهاد در عالم هستی

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور با بیان اینکه لشکر هنرمندان غیر عفیف و نگاه ولنگارانه فرهنگی بعضی از مدیران بر ما حاکم است، گفت: هوشیار باشید که اینبار تیر و تفنگی در کار نیست و فضای جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمدمحسن دعایی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از بانوان فعال خبرنگار و محجبه استان گلستان، اظهار کرد: 82 سال قبل در چنین روزی فاجعه‌ای در مسجد گوهرشاد رخ داد که از 500 تا 3 هزار شهید پای آموزه عفت و حیا، استقلال فرهنگی و مقاومت در مقابل یک مزدور، قلدر و جلاد انگلیسی به نام رضاشاه در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند.

وی شهید را به عنوان حقیقتی شاهد که در فضای تاریخ ایستاده و نور افشانی می کند یاد کرد و گفت: شهدا به ما می‌گویند که برای استقلال، عزت، کرامت و آزادی شما همه هستی خودمان را فدا کردیم و راه را برای عزت و استقلال شما باز کردیم لذا شما باید در این مسیر با افتخار بمانید، ادامه دهید و به سعادت ها و  آرمان های انقلابی برسید.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور ادامه داد: 82 سال قبل هزاران انسان متعهد، فداکار، دین مدار و غیرتمند از زن ومرد پای ارزش های الهی و تمدنی ما ایستادند و به خاک و خون غلتیدند و شاهدان عینی آن صحنه می گویند که شبانه آنان را در کامیون ها ریخته و در محله ای در کنار مشهد جنازه ها را در حفره ای که فراهم کرده بودند دفن کردند و آنجا درخت کاشتند تا اثری از آن فاجعه نباشد.

حجت الاسلام دعایی گفت: 80 سال قبل برای پیشبرد نقشه استعمار یک مزدور دست نشانده اجیر شده که تازه از سفر خارج کشور و مذاکراتش با آتاتور برگشته بود، تصمیم گرفت که نقشه های غربی سازی و تهی سازی این مملکت را از فرهنگ دینی پیاده سازی کند و موضوع کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد و از خانواده خود گرفته تا تمام مسئولین لشگری و کشوری را دستور داد تا ناموس های خود را برهنه و در خیابان ها به مانور بگذارند.

وی افزود: این اتفاق در 80 سال قبل شکل گرفت و ماموران تازیانه به دست به جان خانم ها در کوچه و برزن افتادند و چه اتفاقات ناگواری که در این تحمیلات زورگویانه رخ داد ولی مردم ما مقاومت کردند و بسیاری از خانم ها سال ها از منزل خارج نشدند تا مبتلای این بی حجابی نشوند.

 

* انقلاب اسلامی برای مقابله با عناصری به پا خواست که آمده بودند حیا و عفت را از جامعه ما بزدایند

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور یادآور شد: در جشن فرهنگ شیراز تاتری خیابانی انجام شد که بسیار شرم آور بود لذا زمانی که آن حرمت شکنی به مسیر حیا زدایی و ضدیت با فطرت به خونه پرش رسید، دست تقدیر الهی از آستین بیرون آمد و با راهبری آن عارف فقیه و امام عظیم الشان راحل انقلاب اسلامی ایران متولد شد.

حجت الاسلام دعایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برای مقابله با عناصر و دودمانی به پا خواست که آمده بودند تا حیا و عفت را از جامعه ما بزدایند بیان داشت: آنان آمدند تا بهتر استثمار شویم و از ما حق توحش بگیرند لذا تنها ملتی که جوانان آن غرق در فحشا شده اند می توانند بهتر سواری دهند و اگر جوانان یک ملت پاک باشند و چشمان، تفکر و قلب هایشان آلوده نباشد اجازه نخواهند داد یک مشت آمریکایی عربده کش لات به این کشور تعرض کنند که ارزش و حرمت سگهایشان از رئیس آن مملکت بیشتر باشد.

به گفته وی؛ روزی در مملکت با زور چوب و سرنیزه آمدند تا ما را از سر پل حجاب عبور دهند تا به اسارت بکشانند و مردم مقاومت کردنند ولی در زمان حال همان نقشه بدون سرنیزه در حال تکرار است .

* ماهواره ها روز و شب بذر بی حیایی را بر جامعه ما می پاشانند

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور اذعان کرد: این چندصد ماهواره ای که روی مملکت ما مترکز شده و شب و روز ویروس بی حیایی را می پاشاند این سایت های اجتماعی و این لشگر هنرمندان غیر عفیف و این نگاه ولنگارانه فرهنگی بعضی از مدیران که بر ما حاکم شدند ما را به کجا میبرند؟ این سبک پوشش و این ذائقهایی که جوان ما تغییر می دهند چیست؟ هوشیار باشید که اینبار تیر و تفنگی در کار نیست و فضای جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است.

حجت الاسلام دعایی ادامه داد: آیا باید مسجد گوهرشادی تکرار شود تا به هوش بیاییم؟ چه زمانی می خواهید متوجه شوید که اگر این فرایند حیازدایی جلو رود آخر کار مملکت ما به کجا خواهد رسید؟ آمار طلاق در جمهوری اسلامی دسته گلی است که دولت به مردم خود هدیه می کند؟ آیا آسیب های اجتماعی که مملکت در آن دست و پا می زند نقاط  روشنی است که مدیران ما در دست بگیرند و به ما هدیه کنند؟

وی بیان کرد: به دادگستری‌های استان مراجعه کنید از هر یک‌هزار پرونده بالغ بر 80 درصد آمارهای طلاق ناشی از عنصر بی‌حیایی و بی‌حجابی است که حرف اول را می‌زند آیا وظیفه من و شما نیست که به جامعه هشدار دهیم؟

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور با اشاره به اینکه کدام دولتمرد را سراغ دارید که دغدغه بسط حیا در کشور داشته باشد، گفت: نه تنها دغدغه حیا در کشور نیست بلکه در میتینگ‌هایشان خانم‌ها مقابل‌شان روسری‌ها را برمی‌دارند، هورا می‌کشند و آنها با کمال بی‌تفاوتی برای‌شان دست می‌زنند.

حجت الاسلام دعایی خطاب به مسئولان دانشگاهی تصریح کرد: آقای نظام آموزشی خوب امانتداری کردید؛ آقای رسانه ملی خوب امانتداری کردید؛ وقتی فردی نقش اول را بازی می‌کند و روی بدنش علامت‌های همجنس گراست و در برنامه‌ها می‌اورید و سلام و صلوات می‌فرستید و او را الگو معرفی می‌کنید می‌فهمید که چه می‌کنید؟ اگر می‌فهمید که خائن این مملکت هستید و اگر نمی‌فهمید صلاحیت این مدیریت را ندارید و باید در محضر استقلال، شرف ملی و کرامت زن مسلمان استغفار و استعفا کنید.

* آیا خانواده در جمهوری اسلامی اولین اولویت دولتمردان است؟

وی ادامه داد: تا کی می خواهید ساکت بنشینید تا جایگاه ارزشها و ضد ارزشها عوض شود؟ چرا آرام از کنارمسائل عبور می کنید؟ حوزه‌های علمیه، رسانه ملی، وزارت ارشاد تا چه حدی خانواده برای‌شان مهم است؟ آیا خانواده در جمهوری اسلامی اولین اولویت دولتمردان است؟ چه چیزی را می‌خواهید پیدا کنید؟ آیا نمی دانید مقایس آلودگی‌های جنسی در آمریکا چه آماری را به ما نشان می‌دهد؟ آیا می‌خواهید به آنجا برسیم؟ آیا آنها کعبه آمال ما هستند؟

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور بیان کرد: وقتی عنصر حیا و عفت را تقویت کردیم و با تاج بندگی آن را به رخ بندگان رسانیدم آن وقت است که پرستیژ پیدا می‌کنیم لذا چادر و حریم عفاف برای اشراف امت است وقتی شما این چنین معروف شوید به امنیت خواهید رسید وقتی شخصیت خود را حفظ کردید و ارزش خود را به تاراج نبردید یعنی به آرامش و امنیت رسیدید.

حجت الاسلام دعایی نهاد خانواده را قدسی ترین نهاد در عالم هستی عنوان و گفت: پایگاه زمینی عرش خدا خانواده است لذا اگر این نهاد متزلزل شود عرش خدا متزلزل خواهد شد.

 *حجاب را از بحث سیاسی جدا نکنید

وی افزود: حجاب را از بحث سیاسی جدا نکنید و نخواهید با شل کردن حجاب و بی مهری به پوشش عفیفانه صندوق آرای خود را تقویت کنید لذا این خدمت به جامعه نیست و باید زیبایی اسلام و عقلانی بودن آموزه های دینی را به جامعه هدیه کنید.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور بیان داشت: عفاف برای انسان عزت می آورد و موجب عشق پایدار خانوادگی می شود حجاب نه مختص زن است و نه باعث اسارت می باشد بلکه مسئله حجاب و عفاف حفظ کرامت زن مسلمان است که با حجا خود اجازه نمی دهد ناپاکان به حریم شخصی او طمع بورزند.

حجت الاسلام دعایی ادامه داد: ما می توانیم با قدرت فرهنگی که خداوند متعال در بسته اسلام عزیز به ما عنایت کرده است با اخلاص، جونود انس و جن شیطانی را که برای نابودی فرهنگ دینی ما بسیج شده اند را با تشکیل شبکه های توانمند دینی نابود سازیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها