خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه در اجتماع بیش از 3 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در گرگان:

عفاف و حجاب باعث حفظ صیانت و آرامش جامعه است/ آسیب‎های روحی و روانی جامعه ناشی از جنگ فرهنگی دشمن است

صیادی استاد حوزه و دانشگاه گفت: عفاف و حجاب باعث حفظ صیانت و آرامش جامعه می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۱۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام عبدالله صیادی عصر امروز در اجتماع بیش از 3 هزار نفری مدافعان حریم خانواده که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب مختص به پوشش نیست و قرآن کریم یک سری از رفتارها را در باب حجاب نهی کرده  و برخی از مفسران حجاب را در ابعاد دیگر یعنی اقداماتی که زن سبب طمع مرد به آن نشود معنا می‌کند.

وی افزود: اساس آرامش را باید زنان ایجاد کنند اگر بانویی در جامعه آرامش نداشته باشد او نمی تواند یک خانواده، همسر و فرزندانش را آرام کند.

این استاد حوزه و دانشگاه رسیدن به آرامش را از مولفه های مهم خانواده سالم برشمرد و بیان کرد: زن باید به این آرامش برسد تا بستر خانواده این آرامش را به دیگران سرایت بدهد.

صیادی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب باعث حفظ صیانت و آرامش جامعه می شود، بیان داشت: خداوند می‌گوید به زنان و دختران بگو که وقتی وارد جامعه می‌شوند پوشس سراسری و یا چادر داشته باشند تا زن در جامعه به عفت شناخته شود.

وی با تاکید بر اینکه زن در جامعه به عفت و تقوا شناخته می‎شود، گفت: عدم حجاب و برهنگی جزو آسیب‎های روحی و روانی برای زنان ایجاد می‎کند.

صیادی با اشاره به اینکه خدا برای تامین آرامش زن و صیانت از سلامت روانی، عفاف و حجاب را واجب کرده است، افزود: زنان با حجاب خود بیان می‎کنند که ما عادت نداریم کسی با روح و روان ما در جامعه بازی کند.

وی گفت: اگر دنیای غرب و دشمنان ما در باب حجاب زنان جامعه ما هزینه می‌کنند و فیلم می‌سازند و در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند تا دختران ما عکس‌های برهنه خود را به معرض نمایش بگذارند، برای این است که می‌خواهند آرامش را از دختران مسلمان بگیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: برخی زنان جامعه ما امروز آرمش را در فضای مجازی و محیط‌هایی که مملو از شیطان‌پرستی است، می‌جویند.

صیادی ادامه داد: اگر زنان در جامعه دچار آسیب‎های روحی و روانی شوند در جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته به جای اینکه در خانه به آرامش برسند و محبت را در نظام خانواده به دست آورند در خیابان و فضای مجازی که تبعیت از شیطان است آن را طلب می‎کنند.

به گفته وی؛ اگر خانواده بامحبت و بامودت می‎خواهیم نیاز است که آرامش و سکونت فراهم باشد بستر آرامش را مرد فراهم می‎کند و زن باید امنیت روانی و آرامش را برای خانواده به وجود آورد.

صیادی با اشاره به اینکه زنان با داشتن این صفات وارد بهشت می‎شوند خطاب به آنها گفت: نشانه نخست این است که نمازهای واجب پنج‎گانه را با حفظ حجاب و عفاف بخواند که این مهم نخستین شاخصه زن بهشتی است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از دیگر مولفه‎های بهشتی شدن زنان این است که روزه‎های ماه رمضان را بگیرد، اطاعت‎پذیر همسرش باشد، حفظ عفاف و حجاب را ملاک اصلی بداند اگر این صفات را داشته باشد وارد بهشت خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها