خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم:

ترویج حجاب و عفاف نیازمند توسعه فعالیت‌های فرهنگی است

معاون فرهنگی سپاه استان قم با بیان اینکه ترویج حجاب و عفاف در جامعه نیازمند توسعه فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های مجموعه‌های مختلف فرهنگی در تحقق این هدف بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۰۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

اکبر بختیاری در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اقامه نماز جماعت در بوستان‌های مختلف شهر قم با حضور روحانیون و مبلغان دینی اظهار کرد: در فصل تابستان خانواده‌ها حضور پر شوری در بوستان‌ها و پارک‌ها دارند که مجموعه‌ها فرهنگی استان باید در کنار یکدیگر از این فرصت برای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج در فصل تابستان یاد کرد و افزود: پایگاه‌ها باید از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی استفاده و با توجه به نیاز، ظرفیت و استعدادهای خود فعالیت‌های فرهنگی را توسعه دهند.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در هفته حجاب و عفاف گفت: راهپیمایی حجاب و عفاف در استان قم با حضور مطلوب عموم مردم در حالی برگزار شد که مجموعه‌های مختلف استان در این راهپیمایی مشارکت داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از افراد جامعه با مشکل ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی روبرو هستند، تصریح کرد: مجموعه‌های فرهنگی استان باید برای آنها نیز برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند.

بختیاری با بیان اینکه ترویج حجاب و عفاف در جامعه نیازمند توسعه فعالیت‌های فرهنگی است، مطرح کرد: استفاده همه جانبه از ظرفیت‌های مجموعه‌های مختلف فرهنگی در تحقق این هدف بسیار تاثیرگذار است.
ارسال نظرات