خبرهای داغ:
در آستانه دهه کرامت

همایش پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح قم برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم، به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان، در آستانه دهه کرامت، در بوستان جنگلی غدیر قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۰۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم، به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان، امروز در آستانه دهه کرامت، در بوستان جنگلی غدیر قم برگزار شد.

برپایی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم که جمعیتی در حدود 700 نفر را تشکیل می‌داد، در آستانه دهه کرامت، شور و حال وصف ناپذیری را به جمع پیشکسوتان و خانواده‌های آنان بخشیده بود.

این همایش با انجام حرکات کششی زیر نظر یکی از مربیان ورزشی آغاز شد و با یک ساعت پیاده روی در حال و هوای ابری و خنک فضای جنگلی بوستان غدیر ادامه یافت و در نهایت با برپایی مراسم اختتامیه و اهداء هدایا به کلیه شرکت کنندگان به پایان رسید؛ چاشنی همایش امروز، گعده‌های دورهمی خانواده‌های شرکت کنندگان در فضای سبز بوستان و مسابقه والیبال دوستانه و مفرحی بود که برگزار شد.

در همایش پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح، «سیدناصر حسینی» رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان و مسوولان کانون‌های بازنشستگی سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان حضور داشتند.
ارسال نظرات