شورای نگهبان پرونده درخشان دارد

بوشهر-امام جمعه موقت دیّر گفت: پرونده درخشان شورای نگهبان ستودنی و قابل توجه است و در جاهایی همچون تصویب قوانین و انتخابات که کار به تنگنا می‌رسد شورای نگهبان مانع از ایجاد انحراف در اسلام، نظام و قانون اساسی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی اظهار داشت: آزادسازی موصل پیام‌هایی همچون شکست طرح  تشکیل خاورمیانه جدید و نقش بر آب‌شدن توطئه اختلاف شیعه و سنی را به همراه داشت و با شکستن کمر داعش، استکبار جهانی، آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان و دیگر روبه‌صفتان را به انزوا کشاند.

وی با اشاره به این که دشمن همواره به فکر براندازی نظام مقدس ما بوده است، تصریح کرد: فتنه‌گران سال 88 همان افرادی بودند که در فتنه کوی دانشگاه در سال 78 در صدد قراردادن قشر دانشجو در مقابل نظام بودند که راه به جایی نبردند و مسوولین باید هوشیار باشند تا فتنه دیگری بپا نشود.

خطیب جمعه دیّر عامل روسیاهی فتنه‌گران را وحدت و بصیرت مردم و پیروی از رهبری دانست و تصریح کرد: دشمن باید بداند مردم ما پای ارزش‌های نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند و مشکلات باعث نمی‌شود که از نظام دست بکشند.

وی اضافه کرد: ثمره گشایش مجلس خبرگان رهبری انتخاب خلف صالح امام، مقام معظم رهبری بود که تا امروز در مقابل جهان‌خواران و مستکبرین محکم ایستاده است و باید قدردان رهبر عزیزمان و دستاوردهای مجلس خبرگان باشیم.

سعیدی درباره سال‌روز تشکیل شورای نگهبان گفت: پرونده درخشان شورای نگهبان ستودنی و قابل توجه است و در  جاهایی همچون تصویب قوانین و انتخابات که کار به تنگنا می‌رسد شورای نگهبان مانع از ایجاد انحراف در اسلام، نظام  و قانون اساسی می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمن همچنان در قضیه برجام به بدعهدی‌های خود ادامه می‌دهد و با سخنان یاوه و نسنجیده به ملت و مسوولین ما توهین می‌کند که ما از کمیته نظارت بر برجام می‌خواهیم هر چه سریعتر منویات رهبری را در این راستا اجرایی و جواب یاوه‌گویی‌های دشمن را بدهد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات