خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه شهرستان گرگان:

نگاه ما در بسیج نگاه ایجابی و تشویقی است

فرمانده بسیج ادارات سپاه شهرستان گرگان گفت: نگاه ما در بسیج نگاه ایجابی و تشویقی است چون دین ما دین مهربانی و امر به معروف و نهی از منکر از زبان دل است.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۱۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، میثم حبیبی نژاد پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خواهران محجبه کارمند و اصناف شهرستان گرگان که به همت بسیج ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه و ایدئولوژی بسیج و سپاه در بحث عفاف و حجاب نگاهی ایجابی و تشویقی است.

وی افزود: اعتقاد ما این است که مشکل بسیاری از بد حجاب ها و بی حجابی ها در سطح شهرستان گرگان قابل حل، کنترل و قابلیت از بین رفتن را دارد لذا مطمئن هستیم بسیاری از این بانوان با مشاوره و آگاهی رساندن درست و دقیق در مسیر خانواده باز خواهند گشت و جامعه ای ایمن را تداعی خواهند کرد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه شهرستان گرگان نگاه سلبی را در بعضی موارد لازم و ضروری دانست و بیان داشت: با هنجار شکن ها و مانکن هایی که در سطح جامعه حضور دارند و بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده اند باید برخورد شود.

حبیبی نژاد ادامه داد: نگاه ما در بسیج نگاه ایجابی و تشویقی است چون دین ما دین مهربانی و امر به معروف و نهی از منکر از زبان دل است و اعتقاد ما بر این عنوان استوار است.

وی خاطرنشان کرد: ما در بسیج و سپاه پیرو ولایت هستیم و آن چیزی که در بحث عفاف و حجاب دنبال می کنیم همه آن موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در صحبت های خود بارها تاکید داشته و دارند.

فرمانده بسیج  ادارات سپاه شهرستان گرگان گفت: همانطور که می دانید حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و شما بانوان با حجاب خود نشان دادید که در بازار و ادارات می توان در صحنه بود و خلاقانه کار کرد و تاثیرگذار باشید و در کنار آن بنیان خانواده را نیز حفظ کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها