خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سرپلذهاب:

تهاجم فرهنگی دشمن بنیاد خانواده ایرانی را نشانه رفته است

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: تهاجم فرهنگی دشمن بنیادخانواده ایرانی رانشانه رفته است و حجاب وعفاف سدمحکمی دربرابراین تهاجم و باعث استحکام وتداوم هسته اصلی خانواده می شود
کد خبر: ۸۸۸۷۲۸۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب درمراسم تجمع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده اظهار داشت: حجاب در استحکام و تداوم هسته اصلی خانواده بسیار تاثیرگذار است و موجب ایجاد آرامش روانی و امنیت روحی در جامعه می شود در این میان نباید بگذاریم به واسطه فرهنگ غربی حجاب در میان زنان و مردان ما کم رنگ شود.

 

سرهنگ پاسدارنجفعلی کرمی افزود: دشمن معتقد است با برداشتن حجاب بنیان خانواده و جامعه اسلامی فرو خواهد ریخت پس به همین جهت تلاش می کنند زنان و دختران ما در معرض بزرگترین حمله ها از سوی دنیای غرب قرار دهند.


وی تصریح کرد: هجمه اصلی دشمنان ما امروزه به سمت بنیان خانواده بوده و ما باید برنامه های فرهنگی خود را در برابر این شبیخون تقویت کنیم و با نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف سلامت اجتماعی جامعه خود را افزایش دهیم.

 

استاد دانشگاه وحوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه اظهار داشت: رعايت حجاب در سلامت و پاکي اجتماع مؤثر است، به علت تأثير زياد آن در استحکام خانواده بعنوان پايه و اساس اجتماع و نيز تأثير آن در ساختن فرزندان با تربيت صحيح و پاک نگه داشتن محيط اجتماع مهم به شمار می رود.


حجت الاسلام مصطفی عسکری افزود: حجاب باعث استحکام خانواده و جامعه سالم می شود و اثرات مثبت فردی ،خانوادگی واجتماعی برجای خواهد گذاشت و فساد، و فحشا در جامعه کم می شود.

 

وی بیان کرد: اسلام مسلمانان را به سه نوع حجاب پوششی، حجاب گفتاری وحجاب رفتاری سفارش کرده است لذا اگر هر سه سفارش رعایت شود جامعه ای مصون خواهیم داشت .

 


 

ارسال نظرات