خبرهای داغ:
با هماهنگی یگان ویژه نیروی انتظامی و اداره کل حفظ آثار قم

پرسنل یگان ویژه قم با «معارف دفاع مقدس» آشنا می‌شوند

در دیدار فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم برگزاری کلاس‌های آشنایی پرسنل یگان با علوم و معارف دفاع مقدس مورد بررسی و توافق قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در دیدار سرهنگ «موسی مرتضایی کیا» فرمانده جدید یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم، اظهار کرد: اطاعت از اوامر و منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا و حفاظت از امنیتی که به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و سال‌ها مجاهدت شبانه روزی به دست آمده، از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه نیروی انتظامی و پرسنل یگان ویژه است.

وی افزود: امروز ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه ضامن استقرار آرامش معنوی و امنیت بالا و همه جانبه است و باید بیش از پیش قدر این فرهنگ را دانست.

مرتضایی کیا فرمانده یگان ویژه قم نیز در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از عرصه امنیت، فرهنگ ایثار و شهادت را همچون چراغی فروزان فراروی پرسنل یگان ویژه دانست و ابراز کرد: این یگان در راستای انجام ماموریت‌های محوله و حفاظت از دستاوردهای خون مطهر شهدا و همچنین ترویج فرهنگ حماسه در بدنه یگان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و تمام همت خود را برای خدمت بیشتر به استان قم و حرم اهل بیت(ع) به کار خواهد بست.

بر اساس این گزارش، برگزاری کلاس‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه پرسنل یگان با تامین منابع اسنادی و آموزشی از سوی اداره کل حفظ آثار قم، از جمله مسائل مورد تاکید در این دیدار بود.

هماهنگی و اعزام راویان دفاع مقدس برای حضور و سخنرانی در برنامه‌های عمومی یگان ویژه و آشنایی نیروهای این یگان با حماسه دفاع مقدس نیز دیگر دستاورد دیدار فرمانده یگاه ویژه با مدیرکل حفظ آثار قم بود.
ارسال نظرات