خبرهای داغ:
به همت معاونت اردویی انجام شد؛

اعزام 120 نفر از بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به راهیان نور غرب

به همت معاونت اردویی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) 120 نفر از بسیجیان به راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۹۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

اعزام 120 نفر از بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به راهیان نور شمالغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، از حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بخش کهک قم یک اتوبوس و از حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) یک اتوبوس و از حوزه حضرت معصومه(س) یک اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و شمالغرب اعزام شدند.

در این کاروان راهیان نور، بسیجیان از یادمان شهدای دوران دفاع مقدس بازدید می کنند و یاد و خاطره شهدایی که از جان و مال خود در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان گذشتند و فدا کردند مانند سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر علی بن ابیطالب(ع) و در این مناطق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی میدارند.

اعزام 120 نفر از بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به راهیان نور شمالغرب

کاروانیان پس از استقرار و اسکان زائران در شب اول و آغاز روز دوم اردو، برنامه زیارتی و روایتگری مزار «شهدای گمنام دریاچه زریوار»، یادمان های «دالانی» و «دزلی» در مسیر مریوان به سنندج و بازدید از «باشگاه افسران» سنندج و روایتگری در «تپه الله اکبر» پیش بینی شده است.

همچنین زائران در روز سوم با یادمان های «سیران بند» در بانه و «بلفت و دوپازا» در سردشت آشنا خواهند شد و روز چهارم نیز در یادمان «دارساوین»، محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، در اطراف سردشت، حضور خواهند یافت.

مریوان، سنندج و سردشت نیز شهرهای محل اسکان زائران قمی در سه شب اقامت شان در مناطق شمالغرب و غرب می باشد.

اعزام 120 نفر از بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به راهیان نور شمالغرب

ارسال نظرات