خبرهای داغ:
انتقاد روحانی اهل سنت به فصلنامه استارباد:

فصلنامه استارباد زمینه ساز نقشه های دشمن در کشور است

روحانی اهل سنت گفت: وجود چنین فصلنامه ای در استان گلستان باعث زمینه سازی نقشه های دشمن در کشور ما بالاخص استان گلستان است، نباید خودمان را آلت دست بیگانگان قرار بدهیم.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۵۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از طوبی گلستان، بایرام آخوند سلاق اظهار کرد: مدتی است که با خبر شدیم فصلنامه ای در استان مشغول به فعالیت است که هدف آن تحریف و تغییر تاریخ انقلاب اسلامی ما است، این بسی جای تاسف است که در استان گلستان جایی برای چنین نشریه ای به وجود آمده است.

آخوند سلاق افزود: بنده به عنوان یک طلبه از مسئولین ذیربط خواهشمندم که در این خصوص به صورت جدی وارد شوند و جلوی هر گونه انحراف ایستادگی کنند، کوتاهی در این زمینه باعث خیانت به انقلاب اسلامی است، انقلابی که ما مدیون آن هستیم و در این راه خون های زیادی ریخته شده است.

مسئول حوزه علمیه سلاق یلقی تاکید کرد: نباید کسانی در هر جایی چنین حرف های آزادانه بزنند و هر طوری که می خواهند عمل کنند، ارزش انقلاب اسلامی ما اینقدر پایین نیست که هرکسی بخواهد به خودش جرأت جسارت بدهد، مردم انقلابی ما همیشه در صحنه حضور دارند و کسانی که می خواهد تاریخ طلایی دوران انقلاب را تحریف کنند مقابله می کنند.

وی با ابراز تأسف از انتشار این گونه نشریه گمراه کننده خاطر نشان کرد: وجود چنین فصلنامه ای در استان گلستان باعث زمینه سازی نقشه های دشمن در کشور ما بالاخص استان گلستان است، نباید خودمان را آلت دست بیگانگان قرار بدهیم.

امام جمعه سلاق یلقی تصریح کرد: برخی ها هم در کشور به صورت آگاهانه یا از روی ناآگاهی حرف هایی میزنند که باعث خرسندی دشمنان ما می شود، این نهایت بی انصافی است که نان این انقلاب را بخوریم و گام برای منافع دشمنان برداریم.

این روحانی اهل سنت یادآور شد: اقدامی که سپاه پاسداران بر علیه گروهک داعش انجام داد بسیار پسندیده و به جا بود و دل همه مردم ایران از این اقدام شاد کرد، در این حین برخی ها به این رفتار انتقاد می کنند که این نهایت بی انصافی است، ما می دانیم که اصول نظامی هر کشور قدرت او را نشان می دهد، این اقدام زهر چشمی است به حال کسی که بخواهد جسارتی به ایران وارد کند.

آخوند سلاق در پایان متذکر شد: برخی ها در داخل کشور مشغول پیاده سازی نقشه های دشمن هستند، اینها خواسته یا ناخواسته در دام شیطان افتاده اند، مطمئن باشند هیچ گاه نمی توانند قدرتی به نام انقلاب اسلامی که رهبری آن توسط یک فرد شجاع و بصیر است را آسیبی برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها