خبرهای داغ:
با پايان رقابت 120 كاراته‌كا رقم خورد

معرفي برترين‌‌هاي كاراته دختران جام حجاب در قم

رقابت‌ دختران كاراته‌كاي استان قم با عنوان جام حجاب و با جدال مدعيان كسب عناوين برتر در سه بخش تكنيك، كاتا و كوميته به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۶۵۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات قهرمانی کاراته دختران قم بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط بخش بانوان هیأت‌ کاراته این استان به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌های خود را در بخش‌های مختلف شناخت.

این در حالی است که هیأت‌ کاراته استان قم این رقابت‌ها را به مناسبت هفته حجاب و با عنوان جام حجاب برگزار کرد و کاراته‌کاهای شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر دو رده سنی خردسالان و نونهالان برابر یکدیگر و در حضور دختران و بانوان علاقمند به این رشته به روی تاتامی رفتند.

در شرایطی که از باشگاه‌های مختلف کاراته بانوان قم برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمده بود، در مجموع این رقابت‌ها با حضور تعداد 120 کاراته‌کا به انجام رسید و مدعیان رتبه‌های اول تا سوم در سه بخش تکنیک، کاتا و کومیته به رقابت پرداختند.

در بخش تکنیک این دوره از مسابقات مریم عبادی، زهرا شریفی، فاطمه محمدی رجبی، فاطمه جندقی، هستی شکوری، عسل محمدی‌نصیری، فاطمه دیدار پور، مریم زارع، فائزه علی‌محمدی، معصومه آقاجانی، ریحانه بهزاد، کیمیا طلوعی، فاطمه غفاریان، فاطمه زند و سارینا کریمی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در بخش کاتا سارینا کریمی، زهرا اخویان، ریحانه برازنده‌پور، فاطمه ثنایی، حدیثه زند، نازنین‌زهرا صفری، فاطمه اخویان، زینب آقاجان‌زاده، فاطیما قازان، مریم ناظم، ریحانه جوکار، هستی کرد، زهرا خرم‌آبادی، فاطمه حسنی، نازنین‌رقیه یاری، ستایش اسماعیلی، عارفه موسوی، آرزو کریمی و هدیه‌سادات موسوی بر سکوهای برتر ایستادند.

در نهایت رقابت‌های بخش کومیته برترین‌های خود را شناخت و سکوهای برتر را سحر جمالی، ریحانه بابایی هستی کرد، عارفه کریمی و ریحانه شمس‌اللهی به دست آوردند تا پرونده این رقابت‌ها در حضور سارا غلامی نایب‌رئیس هیأت‌ کاراته قم با تجلیل از برترین‌ها بسته شود.
ارسال نظرات