خبرهای داغ:
مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س):

اقدام موشکی سپاه سیلی محکمی بر رخسار کفر و کفار بود

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) گفت: اقدام سپاه سیلی محکمی بود بر رخسار کفر و کفار تا گروهکی همچون داعش جرات نکند امنیت این نظام را زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۷۳۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از طوبی گلستان، حاج آخوند طویقلی گل چشمه اظهار کرد: وظیفه تمام مومنین و مومنات این است که اطاعت از الوالامر داشته باشند وقتی ما اطاعت از الوالامر داشته باشیم کارهای ما به نحو احسن و بنا به درخواست دین اسلام پیش می رود.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که کل دنیا گوششان به فرمایشات رهبری است، کلام و راه و رسم رهبری باعث سعادت دنیا و آخرت می شود، باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) تاکید کرد: وقتی وحدت به معنای حقیقی کلمه در رفتار و اعمال ما دیده شود دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند و نفوذ کند، ایجاد اختلاف از نظر دشمن بهترین گزینه برای براندازی وحدت است.

وی با اشاره به رفتار گروهک های تکفیری خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که داعش نه شیعه می شناسد نه سنی و نه صغیر برایش اهمیت دارد نه کبیر، هر کسی که اهل توحید باشد داعش در مقابلش می ایستد.

گل چشمه تاکید کرد: وقتی چنین گروهکی به خودش جسارت می دهد و به کشوری که برای ترویج اسلام تلاش می کند، امنیتش را زیر سوال می برد ما باید مقابله به مثل نشان می دادیم، ایران مثل کشورهای فرانسه و انگلیس و غیره نیست که بخواهند ضرر برسانند و فرار کنند، اقدام سپاه سیلی محکمی بود بر رخساره کفر و کفار.

مدیر و مدرس حوزه علمیه مکتب الزهراء(س) در پایان با تاکید مجدد تقویت وحدت افزود: ما برای تقویت وحدتمان تلاشمان باید این باشد که وحدتمان را وحدت حقیقی بدانیم نه صوری و اسمی، وحدتی که حقیقی باشد تمام کارها از روی اصول و قوائد پیش می رود. اگر وحدت تظاهری باشد نمی توانیم به اهداف خودمان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها