خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیدباهنر خبر داد

اعزام بيش از 400 نفر به اردوي زيارتي مشهد اردهال

فرمانده حوزه شهیدباهنر ناحیه امام حسین(ع) استان قم از اعزام بیش از 400 نفر از اقشار مختلف مردم به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد اردهال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۵۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی سعادتمند، با بیان اینکه زیارت مشهد اردهال ثواب زیارتی کربلای معلی را دارد، اظهار کرد: فعالان مساجد و پایگاه‌های تابعه حوزه شهید باهنر به دنبال برگزاری یک اردوی زیارتی ویژه اقشار مختلف مردم ساکن در محدوده جغرافیایی این حوزه مقاومت بودند که در راستای پاسخ‌گوی به درخواست این افراد، با توجه به اینکه توانایی سفر به کربلای معلی را نداشتیم برای سفر زیارتی به مشهد اردهال برنامه‌ریزی کردیم.

وی اضافه کرد:‌ از این اردوی زیارتی و تفریحی به شیوه مطلوبی استقبال شد و در نتیجه 235 نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس و تعدادی خودروی شخصی سواری در این سفر زیارتی و تفریحی شرکت کردند.

فرمانده حوزه شهید باهنر در مورد جزئیات اردوی مشهد اردهال مطرح کرد:‌ ابتدا بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدیم و پس از خواندن دعای کمیل به سمت مشهد اردهال حرکت کردیم، در مشهد اردهال نیز به زیارت و انجام اعمال مستحب پرداختیم و در پایان این سفر تفریحی و زیارتی در نیاسر حضور یافتیم و از جاذبه‌های گردشگری این منطقه استفاده کردیم.

وی از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت اردوی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) یاد کرد و گفت: در پایان هفته جاری نیز باری دیگر بیش 200 نفر را در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی زیارتی و تفریحی مشهد اردهال اعزام خواهیم کرد.

سعادتمند با اشاره به حضور برخی از روحانیون و کارشناسان دینی در اردوی مشهد اردهال حوزه شهید باهنر اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این اردوها علاوه بر افزایش صمیمیت و همدلی میان مردم بتوانیم در انتقال آموزه‌های دینی به آنها نیز به نتایج مطلوبی برسیم.

فرمانده حوزه شهید باهنر ضمن تقدیر از مشارکت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در راستای برگزاری اردوی مشهد اردهال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات مطلوبی برای برگزاری این اردوها در بسیج و سپاه اختصاص داده نشده است، بخشی از هزینه‌های اردوی مشهد اردهال توسط افراد شرکت کننده و بخش دیگر آن را از مشارکت خیرین تامین کرده‌ایم.
ارسال نظرات