مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی

مسیر حرکت کمیته امداد اعتماد سازی و خدمت بی منت است/معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی معارفه شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در مسیر خدمت بی‌منت به نیازمندان حرکت می‌کند و اعتمادسازی مهم‌ترین اولویت کمیته امداد در بخش مشارکت‌های مردمی است.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۵۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم تودیع ومعارفه معاون توسعه مشارکتهای مردمی امداد استان مرکزی کمیته امداد را امین مردم دانست و گفت: مشارکت مردمی در کمیته امداد با حضور مردم می‌تواند رسالت خود را انجام دهد.

وی افزود: کمیته امداد در مسیر خدمت بی‌منت به نیازمندان حرکت می کند و اعتماد سازی مهم ترین اولویت کمیته امداد در بخش مشارکت های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تاکید بر بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها تصریح کرد: در بخش مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی باید بر مبنای اقتصادی، ضرورت‌ها، اولویت‌ها، راستی آزمایی، شناسایی نقاط قوت، ضعف و آسیب شناسی باشد.

موسی‌نژاد شفاف‌سازی را مهم ترین دلیل اعتماد مردم به کمیته امداد عنوان کرد و افزود: اعتمادسازی مهم‌ترین دستاورد کمیته امداد است؛ کمک ها و مشارکت های خیران و مردمی در کمک به محرومان دلیلی بر این اعتماد است.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، تبلیغات چهره به چهره، تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان های دولتی گفت: کمیته امداد نهادی مردمی و خدمت رسان به محرومان است که کمک به نیازمندان، ایتام و خانواده‌های آنها و جذب حامی برای حمایت بیشتر از محرومان از مهم ترین فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان وحدت و یکپارچگی و عزم جدی را بهترین راهکار برای تحقق شعار سال برشمرد و گفت: استفاده از امکانات و منابع ترویج و تبلیغ سنت‌های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیران و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت و توزیع به موقع کمک ها از برنامه های حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد است.

در این مراسم رمضانعلی جلالی به عنوان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی معارفه و از خدمات ابوالفضل مرتضیان معاون سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات