فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه

سپاه و بسیج در راستای اجرای برنامه های محرم و اربعین پیشگام است

سرهنگ یاسین اکبا درنشست اعضای ستاد بازسازی عتبات و عالیات که باحضورخادمین و مسئولین هیئت ها مذهبی و تعدادی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گناوه بر گزار شد گفت: پیشگامی بسیج و سپاه در اجرای این برنامه ها از افتخارات ما می باشد
کد خبر: ۸۸۹۰۳۰۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴


وی با اشاره به اجرای برنامه های ستاد بازسازی عتبات و عالیات و    اربعین در سال گذشته گفت: لازم است که در جهت اجرای بهتر و هرچه با شکوهتر این برنامه ها هماهنگی های خوبی به عمل اید.
وی ابراز داشت: هرجا کار مردمی باشد و خود مردم بانی و مجری کار باشند شاهد اجرای امورات به بهترین نحو هستیم.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات  در این نشست گفت: با حضور مسولان شهرستان نیز نشست های متعددی در راستای اجرای بهینه  برنامه های ستاد باز سازی عتبات عالیات انجام شده است.
ضرغام مردانی ابراز داشت: در نشست امروز نیز هماهنگی هایی بیشتر در زمینه ساخت موکب خدام الحسین ( ع) در کربلای معلی و همچنین برنامه های ستاد اربعین شهرستان  بحث و تبادل نظر و برنامه ریزی خوبی انجام شد.
پارسال بیش از صد میلیون کمک به موکب شد. و برنانه ریزی شد که امسال نیز اقدام به جمع اوری نذورات جهت موکب خدام الحسین ( ع) و ساخت ضریح خمیه گاه امام حسین ( ع) شود.
وی ابراز داشت: تاکنون در سال جاری نیز موفق به ثبت چهار موکب شده ایم که موکب خدام الحسین (ع)  به همت مردم و مسولان شهرستان به همراه یک موکب دیگر در کربلا دائر و به زائران عتبات خدمت رسانی می نماید و دوموکب دیگز نیز دربین راه نیز پرپا می شود.
وی ابراز داشت: تلاش داریم تا در راستای ۹جذب کمکهای نقدی و غیره نقدی مردم جهت ساخت این ۴ موکب وهمچنین ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین ( ع) که در مرکز استان می باشد باهماهنگی اعضای ستاد زمینه حضور پرشور و گسترده مردم را فراهم نماییم.

ارسال نظرات