فرمانده انتظامی شهرستان خنداب:

شهدا درس اقتدار، عزت و وحدت آموختند

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: شهدا به ما درس اقتدار، عزت و وحدت آموختند و به همه ایرانیان آموختند که ایران اسلامی باید پرافتخار در منطقه و جهان باشد.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۱۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در مراسم "آبروی محله، افتخار کوچه‌ها" یادبود شهید "محسن مهری‌پور" برگزار شد با اشاره به اینکه پیروی از راه شهدا سعادت جامعه را به همراه دارد، گفت: شهدا در حساس ترین زمان بهترین مسیر را انتخاب کردند و به سعادت دنیوی و اخروی رسیدند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، تداوم حرکت انقلاب است چراکه به برکت شهدا و خانواده‌های شهدا امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب تصریح کرد: هر کسی که ادامه دهنده راه شهدا باشد بداند که در مسیر درست زندگی گام برداشته است.

سرگرد جودکی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس اقتدار، عزت و وحدت آموختند، گفت: شهدا به همه ایرانیان آموختند که ایران اسلامی باید پرافتخار در منطقه و جهان باشد.

وی افزود: کسانی که جان خود را در راه خدا تقدیم می‌کنند جاودانه و پایدار خواهند بود و این وعده الهی است که شهیدان زنده و نزد خدا متنعم هستند و این مقام را به آنهایی داده می‌شود که عزیزترین سرمایه خود را در راه خدا نثار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: انقلابی بودن به معنای مطیع خدا بودن است و ما باید درس ایثار و فداکاری برای کشور و ملت را از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیاموزیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات