فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 سپاه اراک تاکید کرد

روحیه ایثار و مقاومت ضامن بقای نظام اسلامی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 سپاه اراک گفت: تا زمانیکه روحیه ایثار و مقاومت در بین مردم ما وجود دارد دشمنان نمی‌توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۶۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اعضای حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 سپاه ناحیه اراک با خانواده شهید "داودآبادی" دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 در این دیدار ضمن تقدیر از همسر این شهید والامقام بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی در ادامه بر ضرورت تداوم راه شهدا و توجه بیش از پیش به خانواده معظم شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید سرلوحه امور مسئولان باشد، خانواده‌های معظم شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند اما مسئولان باید با دیدار از این عزیزان روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگذاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 تصریح کرد: هدف از دیدار با خانواده شهدا تجلیل از دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تکریم صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان و افزایش روحیه و نشاط معنوی میان مسئولان است.

وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده 2 خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که برای رسیدن به خواسته‌های خود باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ما کمرنگ کنند چراکه تا وقتی که روحیه ایثار و مقاومت در بین مردم ما وجود دارد دشمنان نمی‌توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

شهید «داودآبادی» از شهدای شهرستان اراک است که در عملیات والفجر 10 به مقام شهادت رسید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات