خبرهای داغ:
حجت الاسلام ذوالنوری در دیدار دانشجویان بسیجی قم:

حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را دفاع از منویات مقام معظم رهبری می دانم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را دفاع از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری می دانم.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۳۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

حمایت از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را دفاع از منویات مقام معظم رهبری می دانم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار داشت: هیئت موسس و ریاست جدید این دانشگاه کار سختی را در پیش دارند چرا که بعضیها قصد ضربه زدن وکار شکنی نسبت به این دانشگاه را در ذهن می پرورانند.

وی افزود: بنده و چند تن از همکاران مجدانه برای این منظور میز به میز درحال رایزنی با نمایندگان هستیم تا مشکل کد رشته محل های باقی مانده در صورت لزوم با رای بالایی مصوب بشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حمایت از مسئولین فعلی دانشگاه آزاد اسلامی را دفاع از خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: دکتر ولایتی از طرف رهبر معظم انقلاب مامور پیگیری ایجاد ساختار درست و سالم در این نهاد بزرگ آموزشی و فرهنگی شده اند و شفاف سازی مالی و اداری در اولویت برنامه های ایشان قرار گرفته است و بنده نیز خواسته های تشکلات دانشجویی و شفاف سازی اداری مالی این دانشگاه را از مسئولین مربوطه مطالبه می کنم.

وی افزود: مشکلات و معضلات دو دانشگاه آزاد و پیام نور در صدر پیگیریهای کمسیون آموزش مجلس قرار گرفته و در پی آن هستیم تا آزمون های ورودی این دو دانشگاه را از آزمون سراسری طی طرحی در مجلس مطرح کنیم.

علی اصغر رمضانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته گفت: اردوی جهادی شبهای قدر در روستاهای کم برخودار بخش مرکزی، اعلام موضع با صدور بیانیه در حمایت از اقدامات اخیر سپاه، پویش «من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم» در روز جهانی قدس و اردوی راهیان نور غرب به استعداد 140 نفر از بسیجیان خواهر و برادر از جمله برنامه های اجرایی این واحد می باشد.

وی همچنین به مشکلات روستاهای منطقه هدف گروه جهادی شهید زین الدین در بخش مرکزی قم، منطقه دشت احمد اشاره کرد و از نماینده قم پیگیری و حضور در مجموعه روستایی مذکور را خواستار شد.

در پایان این دیدار نامه دناشجویان بسیجی در حمایت از مسولین دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد و از حجت الاسلام ذوالنوری جهت حضور در این واحد دانشگاهی دعوت به عمل آمد.


ارسال نظرات