آغاز اردوهای زیارتی و تربیتی حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره)

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک از آغاز اردوهای زیارتی و تربیتی پایگاه‌های تابعه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۵۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه اراک از شروع اردوهای زیارتی و تربیتی پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد و با بیان اینکه هدف اصلی این اردوهای زیارتی الگوبرداری و افزایش معنویت بسیجیان به هنگام زیارت قبور متبرکه ائمه اطهار است، گفت: یکی از اهداف ما در این اردوهای زیارتی و تربیتی که هرسال به طور منظم برگزار می‌شود این است که تمامی بسیجیان نه تنها در دنیا بلکه در آخرت خویش سعادتمند باشند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق این هدف با الگوبرداری بسیجیان از زندگی ائمه اطهار میسر است، گفت: الگوگیری از ویژگی‌های همچون ساده‌زیستی و فداکاری ائمه اطهار(ع) می‌تواند ضمن تقویت روحیه فداکاری و اخلاص در بسیجیان جامعه را در مسیر رشد و تعالی سوق دهد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید آیت‌الله مدنی(ره) سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: برگزاری حلقات تربیتی و فرهنگی در قبور متبرکه ائمه اطهار علاوه بر تاثیر قابل توجه بر بسیجیان انقلابی می‌تواند بر خانواده‌های حاضر در آنجا نیز تاثیر به سزایی بگذارد و نگاه مثبتی را در آنان نسبت به بسیج و انقلاب ایجاد کند.

سروان پاسدار کمانکش با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای تربیتی و فرهنگی حوزه‌های مقاومت بسیج گفت: یکی از اهداف مهم ما در بسیج افزایش فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار و ایجاد یک جریان عظیم خودجوش جهت تاثیرپذیری انقلابی ملت فهیم جمهوری اسلامی است که در این اردوهای زیارتی و تربیتی این بحث به خوبی مورد توجه قرار داده شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه مسلمانان انقلابی جمهوری اسلامی گفت: در این برهه حساس که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در بحث فرهنگی علیه مردم فهیم ایران به کارمی‌گیرند، ما باید فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی خود را در بین عموم مردم با جدیت ادامه دهیم تا بتوانیم در مقابل این هجمه‌های پوچ و توخالی دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات