خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه در سنقر

جلسه ی ستاد نماز جمعه شهرستان به مناسبت سالروز اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران، در قالب اردوی تفریحی در ارتفاعات اردوگاه شهید رجایی سنقروکلیایی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۳۴۷۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، با پشتیبانی امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی جلسه ی ستاد نماز جمعه شهرستان به مناسبت سالروز اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران، در قالب اردوی تفریحی در ارتفاعات اردوگاه شهید رجایی سنقروکلیایی بر گزار گردید.

 

در این جلسه حجت الاسلام مجید صفدری، امام جمعه سنقروکلیایی ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و تبریک دهه کرامت فرا رسیدن روز پنجم مرداد، سالروز اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران به امامت آیت طالقانی را خدمت حضار در جلسه تبریک عرض نمودند.

 

وی در ادامه نماز جمعه را بزرگترین اجتماع وحدت آمیز مسلمانان عنوان کرد و افزود : قطعا این اجتماع بسیار ارزشمند تحت عنوان نماز جمعه آثار و برکات قابل توجهی را به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام صفدری در خصوص برپایی نماز جمعه بیان داشت: در خطبه های نماز جمعه بهترین و به روزترین مطالب سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بیان می شود که این مطالب ارزشمند یقینا برای ارتقاء بخشی به این نظام مقدس مفید فایده می باشد.

 

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که این اجتماع مقدس و این نهاد ارزشمند را تقویت نماییم همانا که به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله) نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و باید در این زمینه فعالیت به صورت چشمگیر باشد.

 

شایان ذکر است  در این نشست امام جمعه سنقروکلیایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام صادق ایرانی که مدت مدیدی مسئولیت ستاد نماز جمعه شهرستان را به عهده داشتند حجت الاسلام حسین یاوری را به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی معرفی نمودند.

 

 


ارسال نظرات