خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم مطرح کرد

کاهش دمای قم طی روزهای آتی

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: دمای استان طی روزهای آتی کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم 24 درجه و 45 درجه است، اما فردا بیشترین و کمترین دمای استان 43 درجه و 24 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است. فردا جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان صاف همراه با وزش ملایم باد است، در این روز کمترین و بیشترین دمای قم 22 درجه و 41 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان منطقه کوه سفید با 44 درجه و سردترین نقطه استان خود شهر قم با 22 درجه بود.

قاضی با اشاره به کاهش دما در استان قم اظهار کرد: دمای استان طی روزهای آتی کاهش پیدا می‌کند و این روند کاهش دما تا پایان هفته ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 22 درجه و 43 درجه بود.
ارسال نظرات