خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت:

362 اثر به همایش تجارب برگزیده حوزه بهداشت ارسال شد

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان گفت: حدود 362 تجارب برگزیده به دبیرخانه رسید که از این تعداد حدود 24 مورد برای سخنرانی و 99 مورد برای پوستر انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۱۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، جعفر صادق تبریزی قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان صبح امروز در اولین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت اظهار کرد: کلید این همایش از بهمن سال گذشته زده شد.

وی افزود: در 26 اردیبهشت ماه نامه ای به دانشگاه ها ارسال گردید که تجارب برگزیده خود را در قالب فرمتی که برایشان فرستاده بودیم در پرتالی که در عرض ده روز ایجاد شده بود معرفی کنند.

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان بیان داشت: از اول اردیبهشت دبیرخانه ای ایجاد شد و از 15 اردیبهشت استارت کار زده شد و تجربیات برگزیده عزیزان به دبیرخانه می رسید.

تبریزی ادامه داد:  تا 15 تیر ماه حدود 362 تجربه برگزیده به دبیرخانه رسید که یک ارزیابی سریع اتفاق افتاد و حدود 100 مورد کنار گذاشته شد که به عنوان تجربه برگزیده بر اساس معیار ها نبود.

وی گفت: در طی داوری های انجام شده حدود 24 مورد برای سخنرانی و 99 مورد برای پوستر انتخاب شد و در عرض دو روز قرار شد ارائه شود که از این تعداد 3 سخنرانی و 8 پوستر مربوط به سازمان بیمه سلامت بود و مابقی مربوط به حوزه بهداشت بود.

به گفته قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان این تجارب برگزیده در غالب یک کتابچه، چاپ و به دانشگاه ها توزیع خواهد شد.

تبریزی از سامانه ای برای اطلاع رسانی ایثن تجارب در طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این سامانه دائمی است و همه عزیزان در دانشگاه ها تجارب برگزیده خود را در این سامانه می توانند بارگزاری کنند و که قابل جستجو  می باشد و بر اساس آن میتوانیم در طول ماه ها و سال های آینده تجارب خوب را نشر و از تجربیات هم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها