معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران تاکید کرد

رعایت استانداردهای پزشکی در مراکز درمانی سپاه پاسداران

معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران با بیان اینکه استانداردهای پزشکی در مراکز درمانی سپاه پاسداران رعایت شده است، گفت: آنچه مراکز درمانی سپاه را از سایر مراکز دیگر متمایز کرده است رعایت موازین و حدود شرعی در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۶۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرکز جراحی‌های محدود(دی کلینیک) امام جواد(ع) امروز صبح با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله،  معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران و معاون بهداشت و درمان سپاه روح الله و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به بهره‌برداری رسید.

 سردار پاسدار عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران در مراسم افتتاح این مرکز ضمن تشکر از مسئولین در حوزه درمان ضمن تشکر از مسئولین در حوزه درمان گفت: مرکز درمانی سپاه همانند دیگر مراکز درمانی موظف به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد جامعه است اما آنچه این مرکز را از سایر مراکز درمانی متمایز کرده رعایت موازین و حدود شرعی در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

وی افزود: می‌توان از این موضوع به عنوان اصل اول در مراکز درمانی سپاه پاسداران یاد کرد. ویژگی دیگر این مرکز رعایت استاندارد و ضوابطی است که دانشگاه علوم پزشکی اراک و معاونت بهداشت درمان سپاه به آن‌ها ابلاغ کرده است و انتظار می‌رود تمامی مرکز درمانی کشور مجری ضوابط و استانداردها در حوزه بهداشت و درمان باشند.


سرهنگ پاسدار غریبی، معاون بهداشت و درمان سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: مرکز درمانی امام جواد(ع) در مساحتی به وسعت 2225 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد تومان مورد بهره‌بردار قرار گرفت.

وی گفت: خدمات ارولوژی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، زنان و جراحی چشم و بینی در این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات