تایید استاندار از سوی نمایندگان استان مرکزی نظر عمومی مجمع نبود

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تایید استاندار از سوی نمایندگان استان هیچ‌گاه نظر مجمع نمایندگان استان نیست بلکه نظر شخصی وی بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۰۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سیدمحمد حسینی با اشاره به انتشار خبری از سوی یکی از رسانه‌ها به نقل از نماینده ساوه و زرندیه مبنی بر تایید استاندار و تاکید بر استمرار فعالیت وی در استان از سوی مجمع نمایندگان اظهار داشت: چنین چیزی نبوده و این نظر جمع مجمع نیست، در ‌ارتباط‌ با مدیریت استان این نقطه نظر وجود دارد که انسجام و همدلی در راستای پیشبرد اهداف استان چه در مجمع نمایندگان و چه در مدیریت استان با وجود تضارب آرا به صورت کلی حاکم است، به طوری که تاکنون هر یک دارای انتقادات به حق و بجایی نسبت به بعضی از عملکردهای مدیریت بوده در رسانه‌ها و جلسات به صورت شفاف اعلام و برخورد کرده است.

وی افزود: در ارتباط با بحث مدیریت استان هم تا زمانی که دولت دوازدهم تشکیل نشود و سیاست‌های جدید مشخص نشوند چه در راستای تضعیف مدیریت و چه در تایید آن نظر خاصی را نداریم.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بلکه براساس اینکه باید حرف مردم را بزنیم و خواسته‌ها و انتظارات مردم را از مسئولان بخواهیم، آنجایی که کار انجام شده، همیشه تشکر کردیم و در مواردی که کار به موقع انجام نشده یا در سیاست‌های حوزه اقتصاد، آن کارایی لازم را از تیم اقتصادی استان ندیدیم، با توجه به جایگاه قانونی خود به نوعی از عوامل اجرایی به صراحت توضیح خواستیم.

حسینی بیان کرد: بحثی را هم که "منصوری"  رئیس مجمع نمایندگان استان مبنی بر تایید استاندار اعلام کردند، هیچ‌گاه نظر مجمع عمومی نمایندگان استان نیست، بلکه یک نظر شخصی بوده و آن هم با توجه به اظهارنظری که می‌کند مبنی بر تایید یا استمرار مدیریت استان نبوده بلکه نظر خود را در ارتباط با استاندار در مدتی که مشغول فعالیت در استان هستند به‌لحاظ پاکدستی و کارایی، آن هم از دیدگاه خود مطرح کرده‌اند.

وی گفت: حتی در صحبتی که با نماینده رئیس مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند بنده در مصاحبه‌ای که داشتم نظر خود را اعلام کرده‌ام و خبر منتشره آن چیزی که بنده گفتم نیست، فایل صوتی مصاحبه موجود است و حتی حاضر هستم فایل صوتی را دراختیار قرار دهم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات