خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد

انتقاد از تاخیر در بهره برداری از موزه و حرم شهدای گم نام

معاون امور عمرانی استانداری قم با اشاره به مرکز فرهنگی زیارتی شهدای گمنام خضر نبی(ع) افزود: انتظار می‌رفت موزه و حرم شهدای گمنام زودتر از این به نتیجه می‌رسید که متاسفانه محقق نشد.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۲۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن بهشتی در جلسه بررسی موانع و مشکلات راه اندازی موزه دفاع مقدس و بهسازی حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع)، با گرامیداشت ایام فرخنده دهه کرامت اظهار کرد: برای طرح بوستان خضر نبی(ع) و فضای سبز و محوطه اطراف آن جانمایی‌های لازم صورت گرفته و باید اتفاقات اجرایی تازه‌ای بیفتد تا احداث بوستان خضر و موزه به طور همزمان و یکجا مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مرکز فرهنگی زیارتی شهدای گمنام خضر نبی(ع) افزود: انتظار می رفت موزه و حرم شهدای گمنام زودتر از این به نتیجه می‌رسید که متاسفانه محقق نشد.

معاون امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: قم خاستگاه انقلاب و دارای کارنامه‌ای درخشان از ایثار و شهادت و کمک‌های مردمی در دوران دفاع مقدس است و تکمیل موزه انقلاب و دفاع مقدس نیازمند توجه بیشتر و عزمی همگانی است.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم از این ارتفاعات که بام قم محسوب می‌شود و این ظرفیت تفریحی، فرهنگی که هیچ نقطه‌ای در قم مشابه آن وجود ندارد، به خوبی بهره برداری کنیم.

بهشتی همچنین خواستار اصلاح و بهسازی مسیر دسترسی به مسجد خضر نبی(ع) و محوطه سازی اطراف موزه دفاع مقدس به عنوان طرح‌های ضروری و اولویت دار شد.
ارسال نظرات