خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی در پاوه

نشست بصیرتی و دوره توانمند سازی سرگروه ها ومربیان صالحین در پاوه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، نشست بصیرتی و دوره توانمند سازی سرگروه ها ومربیان  صالحین حوزه های خواهران نواحی اورامانات با سخنرانی سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه پاوه وبا موضوع آسیب های پیش روی زنان مسلمان ایرانی وحربه های دشمن برگزار گردید.
 
 
فرمانده سپاه پاوه اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون از انواع حربه ها برای براندازی، کنترل وسد نمودن نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است راهبرد دشمن را از اول انفلاب تا کنون ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست چون تنها حکومتی است که بر مدار اسلام می چرخد ویکی از شاخص های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مقبولیت مردمی است که این نظام را در میان کشور های جهان شاخص کرده است. نظامی که  پایه مردم ورهبری داشته باشد استوار وقوی میشود وعلت موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نیز علاوه بر رهبری ونفوذ ایشان، مردمی بودن آن است.
 
 
وی افزود: انقلاب ما مسیر عزت وافتخار را طی می کند بخاطر همین دشمن بی کار ننشسته وشدیدترین حربه ای که دشمن به کار بسته نفوذ فرهنگی به ویژه نفوذ فرهنگی در میان زنان بوده است که به عنوان مثال آمار بالای طلاق در شهرستان پاوه نشانه ای از این نفوذ بوده است.
 
 
ایشان یاد آور شد: که پوشش زنان ما تحت تاثیر ماهواره ها به شدت تغییر کرده واز فرهنگ ایرانی اسلامی فاصله گرفته که این نشانه رخنه فرهنگی دشمن است .استفاده  ناصحیح از فضای مجازی آسیب های جبران ناپذیری را برای خانواده ها وجامعه به دنبال داشته است.
 
 
 
وی خاطر نشان کرد: که نیت وهدف از انقلاب اسلامی ایجاد نظام وجامعه اسلامی وتشکیل تمدن اسلامی بود ووظیفه بسیج کمک به تحقق جامعه اسلامی است اما با این شرایط قطعا جامعه اسلامی تشکیل نمی شود چون ما با نفوذ دشمن هر روز از شاخص های انقلاب اسلامی دورتر می شویم.
 
 
بهشتی در ادامه گفت:  آنچه دشمن در قشر زنان ایجاد کرده این است که آنان را از ارزش های اسلامی مانند عفت،غرور در برخورد با نامحرم و….دور کند.
 
 
 
ایشان در پایان خاطر نشان کرد: که متاسفانه جامعه ما به سمت وسویی رفته است که گناه نکردن در آن سخت تر از گناه کردن است پس بایدتلاش کنیم  اول خود وخانواده خود را حفظ کنیم وبعد جامعه را.

 

ارسال نظرات