خبرهای داغ:

معاون جدید روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم سید صادق سنجری به عنوان معاون جدید روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت امام حسین(ع) معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۳۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
معاون جدید روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) قم معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، مراسم تودیع سید حسن حسینی نوده مسئول سابق روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت امام حسین(ع) و معارفه سید صادق سنجری به عنوان مسئول جدید این معاونت در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابوالفضل بمانی مسئول باشگاه خبرنگاران ناحیه مقاومت امام حسین(ع) در قالب کارگاه مهارت خبرنویسی در مورد ویژگی‌های خبر، درست‌نویسی، تیتر صحیح و ویرایش خبر به بیان مباحث تخصصی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کار برای بسیج ارزش معنوی خاصی دارد، اظهار کرد: افرادی که در عرصه ایثار و شهادت در حال فعالیت هستند اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

همچنین سید حسن حسینی نوده معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت امام حسین(ع) طی سخنانی با اشاره به اینکه امروز پنجمین کارگاه مهارت خبرنویسی در این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده است، عنوان کرد: در سال گذشته 737 خبر و در سال جاری نیز تا کنون 365 خبر از برنامه‌ها و فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) تولید و در رسانه‌های مختلف منعکس شده است.

در ادامه این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با اشاره به اینکه سنای آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران به تصویب رسانده است، عنوان کرد: دشمن به خوبی متوجه شده است که در عرصه نظامی نمی‌تواند مقابل ایران اسلامی ایستادگی کند به همین علت سپاه پاسداران را به عنوان یکی از بازوان قدرتمند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه نظامی، تحریم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اعظم خدابنده‌لو از تحریم سپاه به بهانه حمایت از تروریست‌ها یاد کرد و گفت: دشمن تحریم‌های مختلفی را علیه سپاه در مجامع مختلف به تصویب رسانده است تا بتواند از فعالیت ایران در منطقه جلوگیری کند در حالی که جریان مقاومت در منطقه نه فقط متوقف نشده بلکه حرکت خود را با رشد بیشتری دنبال کرده است.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) به عنوان سخنران پایانی این مراسم با اشاره به اینکه روزانه از برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج و سپاه در استان قم اخبار مختلفی تولید می‌شود، اظهار کرد: باید به سمت تولید خبری مفید و جریان‌ساز حرکت کنیم.

علی تقوایی با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های تک شهر کشور است، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان‌های مختلف کشور نواحی و حوزه‌های متعدد و امکانات بسیاری را در اختیار دارند و نمی‌توانیم وضعیت قم را با آنها مقایسه کنیم اما در سال 95 بر اساس ارزیابی‌ها خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.

تقدیر از زحمات خبرنگاران فعال در حوزه‌های مقاومت بسیج و تلاش‌های سید حسن حسینی نوده معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
یادآور می شود: حسینی نوده از 10 خرداد 94 تا 10 مرداد 96 به مدت 26 ماه عهده دار مسئولیت معاونت روابط عمومی ناحیه بود و پس از این نیز در سمت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین(ع) مشغول به انجام خدمت خواهد شد.
حضور در لشکر 17 عملیاتی و معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین(ع)، بخشی از سوابق سید صادق سنجری معاون جدید روابط عمومی ناحیه می باشد.
ارسال نظرات