خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خبر داد

آغاز پالایش حلقه‌های معرفتی صالحین در استان قم

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) از بروزرسانی سامانه اطلاعاتي سروش با محوریت اطلاعات حلقه‌های صالحين یاد کرد و گفت: طی یک ماه اخیر پالایش حلقه‌های معرفتی صالحین در استان قم آغاز شده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۳۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
آغاز پالایش حلقه‌های معرفتی صالحین در استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی ویژه حلقه‌های معرفتی صالحین اظهار کرد: این اردوها به منظور ایجاد ارتباط صمیمی‌تر میان اعضای حلقه‌های صالحین به ویژه متربیان و سرگروهان و در نتیجه افزایش کیفیت حلقه‌های معرفتی صالحین دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی نیز برای سرگروهان و مربیان صالحین پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفان طرح تعالی صالحین را آغاز کرده است که بر اساس آن ارکان مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) از به روزرسانی سامانه اطلاعاتی سروش با محوریت اطلاعات حلقه‌های صالحین یاد کرد و گفت: طی یک ماه اخیر پالایش حلقه‌های معرفتی صالحین در استان قم آغاز شده است و اکنون بخش قابل توجهی از رده‌های بسیج در قالب این طرح مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی حلقه‌های معرفتی صالحین به عنوان یکی از اولویت‌های بسیج در سال جاری دنبال می‌شود، مطرح کرد: در راستای تحقق این هدف برنامه‌های ابلاغی کاهش اما نظارت‌ها افزایش یافته است.

شرفی با اشاره به اینکه برنامه‌های حلقه‌های معرفتی صالحین در حوزه‌ها و پایگاه‌ها با توجه به وضعیت اجتماعی و فرهنگی محدوده جغرافیایی آنها دنبال می‌شود، افزود: امیدواریم با کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین بتوانیم در زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) به نتایج مورد نظر برسیم.
ارسال نظرات